خبرهای داغ:
جوانانی کم ادعا اما پردغدغه، نقاطی دوردست اما با صفا، فضایی مملو از بی امکاناتی اما صمیمی، مردمانی تنگدست اما گشاده رو، غذاهایی کم ولی دلچسب و ...همگی در کنار هم می شود بخشی از ذهنیتی که با رفتن به اردو های جهادی برایتان به وجود می آید.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۲۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اردوهایی که در سال های اخیر با لبیک گفتن جوانان انقلابی کشورمان به فرمان رهبر معظم انقلاب به شکوفایی رسید و به جبهه ای از جبهه های انقلاب تبدیل شده که در آن در کنار نمایان شدن اخلاص این جوانان، سازندگی نقاط محروم کشور و صدالبته خودسازی جوانان متعهد ایرانی رقم می خورد.

در سال های اخیر اردوهای جهادی تبدیل شده است به پنجره ای برای دیدن زندگی با نگاهی متفاوت و ارائه سبکی متفاوت از زندگی.


گروه جهادی "معبری به آسمان" از دانشگاه‌های تهران و اسلام شهر، به عنوان یکی از برترین گروه های جهادی کشور با حضور در مناطق و روستاهای محروم استان کرمانشاه به تعداد 200 نفر اردوی خود را در بخش سر فیروز آباد از توابع شهرستان کرمانشاه در عرصه های عمرانی، درمان و فرهنگی برپا کردند.

این گروه جهادی به مدت 10 روز در منطقه حضور خواهد داشت و در طول مدت اقامت خود در عرصه عمرانی اقدام به پی کنی مساجد روستاهای پلکانه، سرین و ده موسی و احداث سرویس بهداشتی مسجد گلیل و تکمیل خانه عالم روستای دیون خواهد کرد.


گروه جهادی "معبری به آسمان" در عرصه خدمات بهداشت و درمان نیز با همراه داشتن پزشک عمومی اقدام به ویزیت رایگان بیماران و توزیع داروی رایگان، همچنین خدمات مشاوره درمانی و بهداشتی، توزیع بسته های بهداشتی و ارائه خدمات مامائی خواهند کرد.


از دیگر فعالیتهای این گروه برگزاری کلاسهای فرهنگی آموزشی شامل آموزش احکام، اخلاق، مهارت های زندگی و مشاوره رفتاری خواهد بود.




ارسال نظرات