خبرهای داغ:
جاهدی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از نرم افزار اندروید با محوریت معرفی شهدای لارستان رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۴۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، نشست خبری فرمانده سپاه لارستان با موضوع تشریح برنامه های دهه کرامت و هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

رونمایی از نرم افزار اندروید با محوریت معرفی شهدای لارستان در هفته دفاع مقدس

اهتزاز پرچم متبرک حرم رضوی در لارستان همزمان‌با دهه کرامت

جاهدی فرمانده سپاه لارستان در ابتدای این نشست خبری با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: امسال علاوه بر برنامه های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین چند برنامه شاخص نیز در لارستان برگزار خواهند شد که از میان آن ها می توان به *برگزاری مانور کودک و نوجوان در لارستان با محوریت طرح ریزی سناریو و بازسازی دفاع مقدس توسط کودکان و نوجوانان اشاره نمود؛ این برنامه برای نخستین بار در کشور اجرا می شود. *رژه منسجم گروهان آینده سازان برای اولین بار در کنار یگان های نیروهای مسلح در روز 31 شهریور انجام می شود. *برگزاری یادواره شهدای سرباز توسط سربازان وظیفه از نیروی مقاومت، هوافضا و ناجا. *رونمایی از نرم افزار اندروید با محوریت معرفی شهدای لارستان که حاصل تلاش جمعی از بسیجیان شهرستان است و * برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی-اسلامی همزمان با فصل بازگشایی مدارس و اهدای بسته حمایتی نوشت افزار به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره نمود.

پخش تولیدات گروه های هنری لارستان از رسانه ملی

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به سفر دکتر عاطفی رئیس بسیج صدا و سیمای کشور به لارستان، گفت: با معرفی ظرفیت های بسیار خوب گروه های هنری سرود در لارستان، چندین اثر تولید شده توسط گروه های سرود مصباح الهدی و طه در هفته دفاع مقدس از رسانه ملی پخش خواهند شد.

همزمان‌با دهه کرامت، پرچم حرم رضوی در لارستان به‌اهتزاز در خواهد‌آمد

فرمانده سپاه لارستان در ادامه صحبت هایش با تبریک فرارسیدن دهه کرامت برنامه های سپاه لارستان در این هفته را تشریح نمود؛ جاهدی، * برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س)، *برگزاری جشن دوقلوها توسط پایگاه های مقاومت بسیج لار در امامزاده میرعلی بن الحسین (ع)، * برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خادمین حرم رضوی در میدام امام خمینی شهرستان لار و به اهتزار درآمدن پرچم متبرک حرم رضوی در این مراسم،* تجلیل از پزشکان بسیجی در روز پزشک در دهه کرامت، * تجلیل از خادمین مساجد شهرستان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس، * تجلیل از نخبگان بسیجی پذیرفته شده درکنکور سراسری سال 1394 و * رونمایی از چند اثر هنری با محوریت امام رضا (ع) و ائمه اطهار (علیهم السلام) را از برنامه های شاخص پیش بینی شده در دهه کرامت عنوان نمود.

امسال 480 میلیون تومان به طرح های اقتصاد مقاومتی لارستان اختصاص یافته است

فرمانده سپاه لارستان در انتهای این نشست خبری با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان لار گفت: سال گذشته 48 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری قریب به 600 میلیون تومان به اجرا درآمده است و امسال نیز 40 طرح دیگر با اعتباری نزدیک به 480 میلیون تومان اجرا خواهند شد.

جاهدی افزود: در دو سال گذشته نزدیک به 80 کارگاه تولیدی کوچک و متوسط مورد حمایت مجموعه سازندگی سپاه ناحیه لارستان قرار گرفته اند و برای حدود 120 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها