به دنبال اعتراض جمعی از مرغداران شهرستان مهاباد، مدیر عامل کشت و صنعت شهرستان مهاباد، تعهد کرد که مطالبات مرغداران را پرداخت و مشکلات آنان حل شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۶۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، به دنبال اعتراض جمعی از مرغداران شهرستان مهاباد، مدیر عامل کشت و صنعت شهرستان مهاباد، تعهد کرد که مطالبات مرغداران را پرداخت و مشکلات آنان حل شود. مدتی قبل، جمعی از مرغداران مهاباد که  شمار آنها به بیش از ۵۰ نفر می‌رسید، با حضور در محل مجتمع کشت و صنعت مهاباد خواستار طلب خود شدند و همچنین از مسئولان شهرستان مهاباد خواستند برای وصول طلب آنها، وساطت کنند.

چند روز بعد از این تجمع، جلسه ای با حضور «جعفر کتانی» فرماندار شهرستان مهاباد، دادستان این شهرستان، مدیر عامل کشت و صنعت و جمعی از نمایندگان مرغداران جلسه ای در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهاباد، در این جلسه و بعد از رایزنی‌های مختلف و بیان مطالب و مشکلات موجود از طرف نمایندگان مرغداران و همچنین صحبت‌های دلفانی مدیر عامل کشت و صنعت مهاباد و پیگیری‌های مکرر و تأکیدات فرماندار مهاباد، مدیرعامل کشت و صنعت این شهرستان، تعهد کرد که مطالبات مرغداران را پرداخت و مشکلات آنان نیز حل شود.

در همین ارتباط، «آزاد پیروتی» یکی از نمایندگان این مرغداران به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت چهار ماه است که اقدام به دریافت و کشتار تولیدات مرغداری‌های آن‌ها کرده ولی هنوز مبالغ آن‌ها را به مرغداران پرداخت نکرده است.

پیروتی افزود: این شرکت هم اکنون ۵۰ میلیارد ریال به مرغداران این شهرستان بدهی داشته و به هیچ عنوان حاضر به پرداخت آن نیست.

وی یادآوری کرد: این شرکت به بهانه ورود سهامدار جدید به این آن قصد ندارد بدهی آن‌ها را پرداخت کند و تا زمانی که این مشکل وجود داشته باشد، آن‌ها قادر به ادامه فعالیت و جوجه ریزی در واحدهای خود نیستند.

پیروتی گفت: این شرکت همچنین اقدام به صدور چک‌هایی کرده است که در هیچ کدام از حساب‌های آن‌ها پولی وجود ندارد.

حدود یک ماه پیش نیز شماری از کارگران شاغل در مجتمع کشت و صنعت مهاباد نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود اعتراض داشتند که با وساطت فرماندار مشکل آن‌ها تا حد زیادی برطرف شد.

شرکت کشت و صنعت مهاباد دارای کشتارگاه‌های مرغ و گاو و گوسفند بوده و هم اکنون تنها کشتارگاه مرغ آن در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار