خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان با حضور در روستای محروم کلاته بالی از فعالیت های بسیجیان حوزه مقاومت خاتم الانبیاء که در قالب اردوی جهادی مشغول خدمت به مردم این روستا هستند، بازدید و سرکشی کرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۸۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان با حضور در روستای محروم کلاته بالی از فعالیت های بسیجیان حوزه مقاومت خاتم الانبیاء که در قالب اردوی جهادی مشغول خدمت به مردم این روستا هستند، بازدید و سرکشی کرد.

سرهنگ علی اصغر امیری در حاشیه بازدید از اردوی جهادی شهید فاضل در روستای کلاته بالی گفت: بسیجیان اردوهای جهادی ، مجموعه ای از انسان های مومن ،بصیر ، کارآمد و دلسوز هستند که برای خدمت و رفع مشکلات مناطق محروم از هیچ تلاشی دریغ ندارند.

وی اظهار کرد: ویژگی اصلی این گروههای مردمی عشق و علاقه به کار و خدمت به مردم است.

امیری افزود: انقلاب اسلامی ایران با حرکت جهادی مردم به ثمر نشست و این حرکت در ۸سال دفاع مقدس استمرار یافت و اکنون در عرصه سازندگی ایران اسلامی شاهد تجلی این حرکت در اردوهای جهادی هستیم.

فرمانده سپاه شیروان گفت: اردوهای جهادی نعمت الهی است که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده و بسیج و سپاه با تاسی از شهدای گرانقدر در راه خدمت ومحرومیت زدایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها