نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس از رفع موانع موجود بر سر راه اجرای سه طرح بزرگ در شهرستان‌های بافق و بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۸۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده از رفع موانع برای انجام سه طرح عمرانی مهم در رابطه با شهرستان‌های بهاباد و بافق خبر داد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای رفع موانع اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان‌های استان یزد از جمله بهاباد و بافق بیان کرد: در این رابطه در جلسه‌ای که به تازگی با معاون وزیر نفت داشتیم، مقرر شد که پروژه گازرسانی به شهرستان بهاباد در اسرع وقت انجام شود.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس افزود: بر این اساس، از شهریور ماه سال جاری شاهد آغاز فاز اجرایی پروژه گازرسانی به شهرستان بهاباد خواهیم بود.

زارع‌زاده همچنین با اعلام خبری دیگر در مورد حل مشکلات اجرای طرح‌های عمرانی در بهاباد خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکل آب در گندله‌سازی این شهرستان در شرف رفع ایراد بوده و به زودی این پروژه هم در فاز اجرایی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اعلام رفع مشکلات مرتبط به گندله‌سازی در شهرستان بافق نیز بیان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و قول مساعد معاون اول رئیس جمهور، پروژه گندله‌سازی بافق نیز با رفع موانع هرچه سریع‌تر اجرایی خواهد شد.

به گزارش بسیج، استان یزد دومین استان معدنی کشور بوده و از نظر سنگ آهن مهم‌ترین قطب کشور است و بر این اساس صنایع گندله‌سازی نقش مهمی در توسعه صنعتی این استان دارند.

 

ارسال نظرات