مسئول دبیرخانه جشنواره تئاتر پنج دقیقه ای اهر:

جشنواره تئاتر ارسباران، در شهرهای مختلف اين منطقه اجرا مي شود

خبرگزاري بسيج: مسئول دبیرخانه تئاتر کوتاه ارسباران از اجرای برنامه هنری و تئاتر گروه های هنری شرکت کننده در این جشنواره همزمان با برگزاري اين جشنواره، در شهرهای مختلف منطقه ارسباران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۱۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، علیرضا آقازاده افزود: براي بهره مندی علاقه مندان به هنر تئاتر در شهرهای مختلف منطقه ارسباران هنرمندان و گروه های هنری شرکت کننده در این جشنواره، با حضور در شهرهای اهر، کلیبر، ورزقان و هریس تئاتر منتخب خود را به صورت صحنه ای و خیابانی اجرا خواهند کرد.

وی تشريح كرد: هم اکنون از 25 استان کشور بیش از 300 هنرمند شرکت کرده اند که از 24 تا 28 مرداد تئاتر انتخابی خود را در سالن های شیخ شهاب الدین، سینما قدس اهر، مجتمع فرهنگی هنری و در بخش خیابانی نیز در پارک های دکتر قاسم اهری، شیخ شهاب الدین اهری و آنالار به صورت زنده اجرا خواهند کرد.

آقازاده برگزاری این جشنواره را فرصتي طلایی و تأثیرگذار برای معرفی توانمندی های منطقه و استعدادهای بالقوه شهرستان عنوان و اظهار امیدواری كرد: مسئولان و برنامه ریزان شهری و اجرایی از این فرصت مهم به نفع شهرستان استفاده کنند.

وی برنامه استقبال از هنرمندان، نور افشانی، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای هنرمند، برگزاری برنامه های هنری در پارک های عمومی شهر و سالن های اجتماعات با حضور هنرمندان شرکت کننده، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت تئاتر در سطح ملی و منطقه ای، افتتاح و نامگذاری سالن ارشاد و یکی از خیابان های شهر به نام میرزا طاهر قراجه داغی را از برنامه های متنوع جشنواره تئاتر کوتاه اهر ارسباران برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار