مسئول اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی استان خراسان رضوی :
مسئول اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: 4600 نفر از دانشجویان استان خراسان رضوی طی سال گذشته به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۲۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،جواد رحمانی  گفت: از میان 4600 نفر از دانشجویان استان خراسان رضوی، چهار هزار نفر طی سال گذشته به مناطق جنوبی و 600 نفر به مناطق غربی اعزام شدند.
 
وی در ادامه افزود: از تعداد چهار هزار نفری که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند 2300 نفر را خواهران و 1700 نفر را برادران تشکیل می دادند.
 
رحمانی با بیان اینکه اعزام های جنوب کشور در قالب اردوهای سه روزه انجام شد افزود: شلمچه, اروندکنار, طلائیه, هویزه, دهلاویه, چزابه, فکه, فتح المبین و شرهانی از جمله یادمان هایی هستند که مورد بازدید دانشجویان قرار گرفت.
 
مسئول اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور غرب نیز سه روزه انجام می شود گفت: یادمان های سرپل ذهاب, قصر شیرین, مریوان, بلفت و مهاباد از جمله یادمان های استان های آذربایجان غربی, کردستان و کرمانشاه هستند که دانشجویان استان خراسان رضوی در سفر به مناطق غربی کشور مورد بازدید قرار دادند.
 
وی با اشاره به اینکه اعزام ها به جنوب کشور طی بهمن و اسفند و غرب کشور طی فصل تابستان صورت گرفت ادامه داد: تعداد راویان, خادمین و روحانیونی که طی سال گذشته دانشجویان را همراهی می کردند به ترتیب 20, 15 و 30 نفر بوده است.
 
رحمانی همچنین به برگزاری مراسم "معبر عشق" اشاره کرد که طی سال گذشته برای نخستین بار برای دانشجویان برگزار شد و عمده ترین فعالیت در این مراسم پیاده روی شبانه توسط دانشجویان است.
 
مسئول اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی استان خراسان رضوی در پایان گفت: ثبت نام از دانشجویان برای اعزام به سرزمین های نور توسط دانشگاه محل تحصیلشان و اعزام ها از طریق بسیج دانشجویی صورت می گیرد.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات