یک شهید گمنام طی روز گذشته با حضور مسئولین لشکری و کشوری در اردوگاه فرهنگی تربیتی هاشمی نژاد بهشهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۲۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،ساعت 8 صبح روز گذشته شش شهید هشت سال دفاع مقدس از روبروی بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر با همراهی مسئولین لشکری و کشوری و استقبال هزاران نفری مردم این شهر به سمت پارک  ملت تشییع شد.
 
در ادامه مراسم بر پیکر این شش شهید که پنج تن از آنها شهید گمنام بودند نماز میت خوانده شد و سپس یکی از این شهدای غواص گمنام برای تدفین بر روی دست مردم شهید پرور شهرستان بهشهر روانه اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد شد.
 
همچنین در روستای التپه که در مجاورت اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد بود مراسم تشییع دیگری با حضور چند 100 نفری مردم این روستا و مسئولین لشکری و کشوری از جمله مسئولین سازمان اردویی و راهیان نور بسیج برگزار شد.
 
پس از مراسم تشییع, این شهید گمنام با هماهنگی گروه موزیکال از سپاه کربلا و تعدادی از غواصان و خادمین وارد اردوگاه فرهنگی تربیتی بهشهر شد و طی مراسمی و با حضور یک مادر و یک پدر شهید دیگر این شهید گمنام و غواص به خاک سپرده شد.
 
گفتنی است؛ ادوگاه فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد بهشهر یکی از اردوگاه های تحت نظر سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری بسیج است.
 منبع کوله بار
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات