مسئول اردویی راهیان نور شهرستان شازند در گفتگو با کوله بار عنوان کرد:

راهیان نور؛ سنگ بنای اجرای طرح احیای اقتصاد مقاومتی در کشور

مسئول اردویی و راهیان نور بسیج شهرستان شازند استان مرکزی گفت: اجرای طرح احیای اقتصاد مقاومتی در راهیان نور یکی از موارد مهم برای فراگیر کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور است.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۴۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،داوود اسدی گفت: 1875 نفر از مردم شازند طی سال گذشته در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
 
مسئول اردویی و راهیان نور شهرستان شازند استان مرکزی گفت: از این تعداد 900 نفر در قالب اردوهای دانش آموزی و 975 نفر به صورت عمومی از شهرستان شازند به سرزمین های نور اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه اردوهای جنوب در این شهرستان عموما سه روزه برگزار می شود گفت: طی سال گذشته 650 نفر از زائران اردوهای راهیان نور دانش آموزی شازند را خواهران و 250 نفر را برادران تشکیل می دادند که همگی آنها به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
 
اسدی در ادامه بیان داشت: اعزام های اردوهای عمومی به دو بخش غرب و جنوب تقسیم می شود که از تعداد 975 نفر 250 نفر اعزام ها مربوط به مناطق غربی و مابقی به جنوب بوده است.
 
مسئول اردویی و راهیان نور شهرستان شازند استان مرکزی گفت: اردوهای عمومی غرب کشور سه روزه و جنوب چهار روزه برگزار شد.
 
وی گفت: یادمان های پاوه, مرز خسروی مرصاد, بازی دراز و پادگان ابوذر از جمله یادمان های مورد بازدید زائران راهیان نور شهرستان شازند در استان کرمانشاه و یادمان های شلمچه, هویزه, طلائیه, اروند کنار, فتح المبین و فکه نیز از جمله یادمان هایی هستند که مورد بازدید زائران این شهرستان قرار گرفت.
 
وی در ادامه گفت: ثبت نام برای اردوهای راهیان  نور دانش آموزی از طریق آموزش و پرورش و اردوهای عمومی از طریق پایگاه ها و حوزه های بسیج صورت می گیرد.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین مواردی است که برای خوداتکایی در کشور نیاز است و راهیان نور می تواند به عنوان اولین سنگ بنای این طرح باشد؛ اینگونه که ما اقتصاد مقاومتی را از راهیان نور شروع کنیم و در سطح کشور گسترش دهیم. سفرهای راهیان نور با حضور استانهای کشور برگزار می شود و همه مردم با انواع سلیقه و گویش و زبان و فرهنگ محلی در آن شرکت می کنند و راهیان نور، بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است.

انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات
آخرین اخبار