رییس ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان خبر داد:
رییس ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان گفت: تا پایان تابستان بیش از 2هزار و 700 گیلانی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۶۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

سرهنگ عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت ستودنی و با برکت کاروان راهیان‌نور، اظهار کرد: اردوهای راهیان‌نور یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و همه ما وظیفه داریم که در این راستا نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای اعزام و بدرقه کاروان‌های راهیان‌نور در گیلان اندیشیده شده است، تصریح کرد: تا پایان تابستان بیش از 2هزار و 700 گیلانی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.

رییس ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با هدف گذاری‌های صورت گرفته زائرین گیلانی در یادمان‌های دفاع مقدس در کردستان حضور خواهند یافت یادآور شد: 7 کاروان از شهرستان‌های مختلف استان شامل اقشاری چون پیشکسوتان، کارمندان، حقوقدانان، ورزشکاران و نخبگان به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند.

سرهنگ بایرامی بازه زمانی اعزام کاروان‌های شمالغرب را از 28 مرداد لغایت 12 شهریور اعلام کرد و افزود: آن دسته از خانواده‌هایی که علاقمند به حضور در یادمان‌های شمالغرب هستند می‌توانند برای اسکان به اردوگاه سنندج مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های شمالغرب بمدت 4 روز حضور می‌یابند یادآور شد: زائرین در روز اول از 2 یادمان در سنندج و سپس به مریوان اعزام  و در روز دوم به سمت بانه جهت بازدید از یادمان‌های عملیاتی اعزام می‌شوند.

رییس ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان اجرای رزمایش فرهنگی نظامی را یکی از ویژه برنامه‌های راهیان‌نور شمالغرب عنوان کرد و گفت: رزمندگان گیلانی در طول دفاع مقدس نقش زیادی در منطقه کردستان داشتند.  

ارسال نظرات