رييس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی:
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی با اشاره به برگزاري برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی همزمان با دهه کرامت گفت: همايش مديران قرآني در ميامي برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۸۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام مجید بخشی ريیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میامی در جلسه ستاد ساماندهی حفظ شئونات فرهنگی و مناسبت های مذهبی ضمن تبریک به مناسبت دهه كرامت، توجه به مناسبت های بزرگ ملی و مذهبی را مورد تأکید دانست.

وی افزود: همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی در سطح شهرستان میامی برگزار مي شود که همایش مدیران قرآنی، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مسئولان هئیت های مذهبی از برنامه های این دهه می باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میامی گفت: همایش یک روزه مسئولین هئیت های مذهبی همزمان با دهه کرامت و استقبال از خادمان حرم امام هشتم(ع) در شهرستان میامی از دیگر برنامه های این دهه است.

رضا مهدیان، مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان میامی همزمان با دهه کرامت خبر داد.

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه دهه کرامت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و جشن کرامت از مهم ترین برنامه‌های این دهه است.

مهدیان یادآور شد: بیش از 20برنامه مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان میامی همزمان با این ایام در شهرستان میامی برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها