فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:بازنشستگان ثمره نهاد مقدس سپاه هستند و به تعبير امام خامنه اي سپاه عضوي به نام بازنشسته ندارد لذا اين عزيزان با حضور خويش در صحنه ها و برنامه ها تجربيات را به نسل جوان انتقال مي دهند.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۹۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در محفل انس و مودت بازنشستگان و پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه روح الله عامل معنویت و اخلاص را رمز ماندگاری حماسه رزمندگان اسلام در طول عمر انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تهاجم دشمنان برای از بین بردن نظام اسلامی به خاطر حرکت انقلاب اسلامی و ملت ایران در مسیر اسلام ناب محمدی و داشتن روحیه استقامت و استکبارستیزی آنان است.

وی افزود:ما هر چه داريم به بركت خون پاك شهدا است و اگر امروزه با خيال راحت زندگي مي كنيم به خاطر شما عزيزان است كه در سالهاي بحراني به فرمان امام خمینی(ره) لبيك گفته و در صحنه ها حضور داشتيد و نيز فداكاري همرزمانتان است كه جانهايشان را فدا كردند.

وی گفت: سپاه بازنشستگان و پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت را عضو جدا نشدنی دانسته و همواره به تقويت ارتباط بین نسل جديد و پیشکسوتان این نهاد انقلابی تاكيد دارد.

وی در پایان گفت: سپاه پاسداران را حامی اصلی انقلاب اسلامی و خدمت به نظام اسلامی دانست و گفت: سپاه پاسداران مستحکم‌ترین رکن جامعه اسلامی در دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامی و رهبر معظم است و در اين بين قشر بازنشسته سپاه و خانواده‌های آنان بايستي همچنان با داشتن روحیه شهادت طلبی، خلوص نیت و صداقت در خدمت نظام اسلامی باشند.

ارسال نظرات