دهه کرامت فرصت ترویج الگوهای رفتاری معصومین (ع)

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به آغاز دهه کرامت از 25 مرداد ماه این ایام را فرصت مناسبی برای ترویج الگوهای رفتاری و اخلاقی معصومین (ع) دانست.
کد خبر: ۸۵۵۵۴۱۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر سقا، در نشست خبری به تشریح برنامه های ستاد گرامی داشت دهه کرامت استان اردبیل پرداخت و گفت: فاصله گرفتن از الگوهای رفتاری و اخلاقی معصومین (ع) انحرافات اخلاقی را تشدید می کند و دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ترویج آموزه های اخلاقی و رفتاری اولیای الهی است.
وی افزود:در این ارتباط و به منظور تحکیم اخلاق حسنه در جامعه از ائمه جمعه و جماعات استان خواسته شده در اجتماع نمازگزاران در بین الصلاتین به تبیین رفتارهای اخلاقی و تاثیرگذار امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) اقدام پرداخته شود.
وی از فعالیت 6200 عضو در 435 کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: این اعضا در غنای آیین های دهه کرامت ایفای نقش خواهند کرد.
این مسئول نقش کانون های مساجد را در جذب جوانان جویای معرفت مهم دانست و از دایر بودن 135 کتابخانه با 2 الی پنج هزار جلد کتب در موضوعات مختلف در کانون های مساجد استان خبر داد.
سقا همچنین 9خانه دیجیتال، 8 کانون فرهنگی دانشگاهی و 65 هسته پژوهشی را از دیگر ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در جهت اشاعه شعائر دینی و مذهبی برشمرد.

ارسال نظرات