با همکاری جهاد دانشگاهی

همایش فناوری‌های نوین در شبکه‌های کامپیوتری برگزار می‌شود

این همایش در 3 محور انتقال همزمان اطلاعات و صدا و تصویر، امنیت اطلاعات و معماری‌های مرکز داده برگزار می‌شود. با همکاری مرکز علمی جهاد دانشگاهی کشور، مقالات پذیرفته شده در پایگاه SID.ir نمایه‌سازی شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۴۵۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان عمادی در نشست خبری همایش فناوری‌های نوین در شبکه‌های کامپیوتری گفت: در این همایش 6 کارگاه تخصصی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که به منظور آشنایی مخاطبان با طرز کار تجهیزات روز دنیا در حوزه شبکه، حدود 1.5 میلیارد تومان از تجهیزات مدرن به نمایش گذاشته می‌شود و امکان استفاده از این تجهیزات به صورت عملی برای شرکت کنندگان فراهم است.

وی گفت: همایش در 3 محور انتقال همزمان اطلاعات، صدا و تصویر (ویدئو کنفرانس)، حوزه امنیت اطلاعات و معماری‌های مرکز داده برگزار می‌شود.

مجری این همایش ادامه داد: از آنجا که این همایش علمی آموزشی برخلاف سایر همایش‌ها به هیچ عنوان پنل تبلیغاتی ندارد، از این رو در برگزاری این همایش با مرکز علمی جهاد دانشگاهی کشور تفاهمنامه‌ای امضا شده تا مقالات این همایش در پایگاه SID.ir نمایه‌سازی شود و به کسانی که در کارگاه‌ها شرکت کنند به صورت مشترک از طرف مرکز علمی جهاد دانشگاهی و شرکت پاژ، گواهینامه حضور اعطا خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به حمایت از مقالات برتر خبر داد و گفت: گروه داوران علمی این همایش از اساتید دانشگاه‌های برتر کشور مانند امیرکبیر، شیراز و دانشگاه آزاد تهران شمال انتخاب شده‌اند.

این همایش 25 شهریورماه در سالن‌ همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار