طرح هادی در ۳۰ روستای شهرستان مشگین‌شهر اجرا می‌شود‌‌

نماینده مردم ‌مشگین‌شهر در مجلس ‌گفت: طرح هادی در ۳۰ روستای شهرستان مشگین‌شهر اجرا می‌شود که در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۵۵۴۵۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یونس اسدی، در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در محل فرمانداری مشگین‌شهر اظهار داشت: طرح هادی در 30 روستای شهرستان مشگین‌شهر اجرا می‌شود که در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده است.

نماینده مردم ‌مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اجرای طرح هادی در سطح روستاهای شهرستان مشگین‌شهر امسال 13 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بتوانیم شاهد توسعه و آبادانی هر چه بیشتر در مناطق روستایی این شهرستان که نقش بسزایی در عمران و آبادانی منطقه دارد، باشیم.

اسدی با بیان اینکه طرح هادی تاکنون در سطح 60 روستای شهرستان مشگین‌شهر اجرایی و عملیاتی شده است، تصریح کرد: اجرای طرح هادی نقش و تاثیر بسزایی در کاهش مهاجرت روستاییان به مناطق شهری دارد که امیدواریم بتوانیم با توسعه اجرای این طرح‌ها شاهد رونق و توسعه و آبادانی در روستاها و مهاجرت معکوس اهالی این مناطق باشیم.

وی با بیان اینکه خدمات‌ر سانی به مناطق روستایی باید در اولویت مسئولان اجرایی دستگاه‌های مختلف باشد، گفت: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با تعامل با مسئولان مربوطه اعتبارات مناسب و مطلوبی برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی اختصاص دهیم.

اسدی توسعه مناطق روستایی را پیش‌نیاز توسعه و آبادانی مناطق شهری دانست و بیان کرد: در صورت بی‌توجهی به مناطق روستایی و خالی شدن این مناطق از سکنه تبعات این امر دامنگیر مردم مناطق شهری و کل جامعه می‌شود چرا که روستاییان قشر تولیدکننده جامعه به شمار می‌روند که با از دست دادن این نقش بسیاری از مشکلات دامنگیر جامعه می‌شود.

نماینده مردم ‌مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد اختصاص اعتبارات لازم از محل اعتبارات ماده 180 نمایندگان برای اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن استان قول مساعد داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با این امر توسعه و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای شهرستان را شاهد باشیم.

ارسال نظرات