رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: تیم والیبال جوانان استان اردبیل با شکست تیم والیبال قم به جمع ۴ تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور جوانان صعود کرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۴۹۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، نادر فلاحی، رئیس هیئت والیبال استان اردبیل در گفت‌ و‌گویی اظهار داشت:تیم منتخب والیبال جوانان استان اردبیل با سرمربیگری پوریا یزدان‌پناه به مسابقات کشوری قهرمانی جوانان که به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود، اعزام شده است.

وی گفت: تیم والیبال جوانان استان اردبیل تا به امروز مقابل 4 تیم با اقتدار به پیروزی رسیده است که تیم‌های بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و قم چهار تیمی هستند که مقابل تیم والیبال جوانان استان اردبیل مغلوب شدند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: تیم والیبال جوانان استان اردبیل از مدت‌ها قبل از شروع این مسابقات اردوهای آمادگی منظمی را پشت سرگذاشته است که خوشبختانه در آن مسابقات بسیار قدرتمند ظاهر شده و 4 پیروزی متوالی به دست آورده است.

فلاحی تصریح کرد: تیم والیبال جوانان استان اردبیل به عنوان تیم اول به دور پایانی مسابقات صعود کرده و در جمع 4 تیم نهایی این مسابقات قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تیم والیبال جوانان استان توانست در آخرین بازی خود در مقابل تیم قدرتمند استان قم با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد.

ارسال نظرات