رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد از ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از 22 لغایت 28 مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۰۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، احمد لجه رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد با اعلام این خبر اظهار داشت : در ترم جدید این دانشگاه آمادگی پذیرش دانشجو در رشته های دارویاری، سلامت یاری ، امور اداری ، حسابداری مالی و امداد سوانح در مقطع کاردانی و رشته های امداد و سوانح و مدیریت خانواده (بصورت غیر حضوری ) در مقطع کارشناسی را خواهد داشت.
رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان یزد بیان کرد : پذیرش دانشجو در رشته های دارویاری و سلامت یاری منحصرا در شهر یزد برای کلیه دانشجویان در این مرکز ارائه میشود.
لجه اضافه کرد : برای ادامه تحصیل در رشته های مرکز علمی کاربردی محدودیت سنی و نوع مدرک دیپلم نبوده و پذیرش بر مبنای معدل دیپلم خواهد بود (بدون کنکور) و فارغ التحصیلان از وزارت علوم و تحقیقات مدرک خود را اخذ خواهند نمود.
وی در پایان گفت : همچنین مرکز علمی کاربردی هلال احمر برای سهولت در انجام کار و جلوگیری از تبعات ناشی از ثبت نام ، مبادرت به انجام ثبت نام اینترنتی رایگان در محل مرکز واقع در قاسم آباد، بلوار فردوسی مجتمع امدادی فرهنگی هلال احمر ساختمان اصلی مرکز علمی کاربردی نموده است .
ارسال نظرات