خبرهای داغ:
مسئول آموزش بسیج دانش آموزی گرمسار:

انقلاب اسلامی ایران نماد استکبارستیزی است

مسئول آموزش بسیج دانش آموزی گرمسار با بیان اینکه ملت ایران زیر بار هیچ زور و زر و تزویری نخواهند رفت، گفت: انقلاب اسلامی ایران نماد استکبارستیزی و ظلم ستیزی در جهان است.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام والمسلمین ابوذر عامری در جمع دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی گرمسار در دبیرستان شهید ثانی این شهرستان به تشریح علل تشکیل مجموعه مقدس بسیج پرداخت و اظهار داشت: فرمان تشکیل بسیج در پنجم آذرماه سال 58 توسط امام خمینی(ره) صادر شد.

وی افزود: اصل تشکیل بسیج زمانی اتفاق افتاد که در سال 58 هنوز جنگی در میان نبود؛ اما توطئه جنگ از طرف کشور های همسایه مثل عراق همواره بوده است.

مسئول آموزش بسیج دانش آموزی گرمسار تصریح کرد: همه اینها بر این مبنا بود که تمام دنیا به دو قطب شرق و غرب تبدیل شد و کشوری که ابراز استقلال می کرد و یا حکومتی در خودش تشکیل می داد یا باید جزو بلوک غرب می شد که سردمدار آن آمریکا بود و یا باید جزو بلوک شرق می شد که سردمدار آن شوروی بود.

عامری بیان کرد: در میان این دو قطب، قسم سومی وجود نداشت و کشوری به عنوان یک کشور مستقل و بدون مستشاران شرقی یا غربی که بتواند تصمیم گیری های خود را خودش انجام دهد، نبود و همیشه یک مستشار سیاسی و یک مستشار نظامی از شرق و غرب در کنار مسئولان آن کشور بودند که زیر همه برگه های ابلاغیه و یا قوانین آن کشور را امضا می کردند و بدون امضای آنها هیچ یک از قوانین قابلیت اجرا نداشت.

وی اظهار کرد: بر مبنای همین اتفاقات، مردم ایران انقلاب کردند و پس از پیروزی به دستور رهبری بسیج تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها