فرماندار زرندیه:

یادواره شهداء تلنگری است تا مسیر اصلی نظام اسلامی را فراموش نکنیم

کردی تصریح کرد: یادکردن از مقام شهداء تکلیفی است که برعهده تمامی ما گذاشته شده و حضور در بزرگداشت شهداء تلنگری است تا مسیر اصلی نظام را فراموش نکنیم و در همین راستا یادواره ۴۳۲ شهید شهرستان زرندیه جمعه، ۳۰ مرداد در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۲۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
محمد کردی، فرماندار زرندیه ضمن نکوداشت نام و یاد شهدای معزز هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهداء رسالت خطیر خویش در راستای حفاظت از کیان اسلام را با نثار خون خود به منصه ظهور رساندند و امروز نوبت ماست که از تمامیت ارضی دفاع کرده و جلوی تهاجمات دشمن به ویژه هجمه‌های نرم را بگیریم.

وی حریت و حرمت نظام در سطح بین‌المللی را مرهون خون پاک شهدای معظم بیان کرد و افزود: بدون تردید امروز حمایت از خانواده‌های شهداء و ایثارگران تکلیف ملی تمامی مردم بوده و نباید نسبت به این امر مهم غافل بود.

کردی مادران و همسران شهداء و یادگاران برجای مانده از هشت سال دفاع مقدس مانند جانبازان، آزادگان و ایثارگران را پرچمداران رسالت رزمندگان شهید معرفی کرد و گفت: ره آورد این رسالت ترویج فرهنگ حماسه و ایثار است که با تلاش و فداکاری تمامی مردم به خوبی محقق می‌شود.

وی در ادامه گفت: همزمان با اولین سالگرد تشییع و تدفین پیکر پاک شهدای گمنام و نکوداشت مقام شامخ 432 شهید گلگون کفن این شهرستان یادواره شهداء با همین مضمون برگزار می‌شود که مهمان ویژه این یادواره حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید کشور خواهد بود و تجلیل از 20 خانواده که فرزندان آنان جاوید الاثر هستند نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان اعلام کرد: یادکردن از مقام شهدای معزز تکلیفی است که برعهده تمامی ما گذارده شده و با حضور در بزرگداشت شهداء تلنگری است که مسیر اصلی را فراموش نکنیم در همین راستا یادواره شهدای گمنام و شهدای شهرستان زرندیه جمعه، 30 مرداد در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات