جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

مصوبات اجرایی مجمع اقشار بسیج بارقه امید حل مشکلات کشور

پیشنهادات مجمع، بارقه امیدی برای حل مشکلات است و خلاء ها با راهبرد بسیج، با اتکال به خدا و اتکاء بر تفکر و تلاش بسیجیان مومنش به فضل الله برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۵۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۶




خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسن محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه مراسم جشنواره مالک اشتر رده های موفق تر سپاه کربلا که در سینما شقایق بابلسر برگزار شد، در گفتگویی با سید حسینعلی تقوی خبرنگار ولایی بسیج سپاه کربلا در خصوص اجلاس مجمع هماهنگی و هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج توضیحات مختصری ارائه داد.

رییس مجمع هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج گفت: برابر تدبیر سازمان بسیج قرار شد مجامع ای در سطح شهرستانها و همچنین استانها داشته که در واقع قبل از تشکیل مجامع لازمه آن شکل گیری کارگروه شهرستانی در سطح رده های اقشاری است که بایست فعال شوند تا مشکلات داخلی سازمان در زمینه جذب، سازماندهی و فعالیتهای حوزه داخلی سپاه و بسیج مورد بررسی قرارگرفته و با ارائه راهکار کارشناسانه راه برون رفت از مشکلات داخلی، استانی و مجامع شهرستانی در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شناسایی ومشکل برطرف گردد.

سرهنگ محمدرضایی افزود: به همین دلیل چند سالی است مجمع هم اندیشی راهبردی اقشاربسیج در شهرستانها فعال است، لذا بحول قوه الهی در اواخر مرداد94 دومین مجمع مذکوربا حضور کارشناسان مسئول استانی، اقشاری و رده های شهرستانی در سپاه کربلا شکل خواهد گرفت و پس از ارائه گزارش و توضیحات کارگروههای مربوطه در دو زمینه، نکات وموضوعات مهمی استخراج ومطرح می شود که برای اجرایی کردن آن، بایست با رای گیری حد اکثری اعضای مجمع، به تصویب برسد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: همواره پیشنهادات جلسات مجمع، بارقه امیدی برای حل بسیاری از مشکلات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، لکن چنانچه در موضوعاتی خلاء هایی موجب شود تا ارگانهای رسمی کشور نتوانند کارکردی مناسب داشته باشند، بسیج همانند گذشته ی درخشانش، با رسالتی که برعهده دارد در آن موضوعات ورود پیدا کرده و با اتکال به خدا و اتکا بر بسیجیان مومنش به فضل الله مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی اشاره کرد: حال که به فرموده مقام عظمای ولایت در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی قرار داریم اهمیت کار مجمع هم اندیشی و راهبردی اقشار بسیج بیش از گذشته بوده، لذا براین اعتقادیم که بسیج همواره بدنه لاینفک ملت است و بایست با همدلی و همزبانی دولت و ملت این شعار را محقق و اثبات کند تا برای نظام و انقلاب موثر و نوید بخش شود.

سرهنگ پاسدار حسن محمدرضایی ادامه داد: از طرفی برای اینکه این تاثیر گذاری در حل مشکلات خرد وکلان و پیشرفتها در کشور نمایان گردد و با سنگین دولت هم در مسیر پیشرفت همه جانبه جامعه اسلامی برداشته شود لازمه آن اعتماد مسئولین به بسیج است تا به یاری خدا روز به روز توانمندی مجامع اقشاری بسیج بیشتر موثر واقع گردد.

بسیچی فعال سپاه کربلا با یادآوری نیمه مرداد بنام هفته خبرنگار، همفکری و همکاری نیروهای رسانه ای را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی مهم خواند و از تلاش و مجاهدت ایثارگران مظلوم و بی نام و نشان جهادگران عرصه اطلاع رسانی بسیج و نیز سایر اصحاب خدوم رسانه ای استان تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها