خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان از فعالیت بیش از 400 بسیجی داوطلب و جهادگر در قالب اردوهای جهادی 7 روزه و طرح هجرت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۸۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه شیروان از فعالیت بیش از 400 بسیجی داوطلب و جهادگر در مناطق محروم شهرستان در قالب اردوهای جهادی 7 روزه و طرح هجرت خبر داد.

امیری گفت: حدود 150 بسیجی در قالب 6 گروه جهادی هفت روزه که مزین به نام شش سردار شهید شهرستان شده است در مناطق محروم روستایی مشغول به خدمت هستند و بیش از 250 دانش آموز بسیجی دختر و پسر نیز در قالب اردوهای طرح هجرت 3  در مدارس محروم درحال فعالیت می باشند.

فرمانده سپاه شیروان از اردوهای جهادی بعنوان یک بستر مناسب جهت تحول انسانها یاد کرد و گفت: نتیجه شیرین حضور بسیجیان مومن و با بصیرت در این اردوها خودسازی و خالص شدن برای خداست و این خدمات رسانی و حضور برای مردم مناطق محروم ارتقاء سطح فرهنگی ،بهداشتی و آبادانی و عمرانی را به دنبال خواهد داشت.

امیری با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه از سیره امام راحل و شهدای گرانقدر است افزود:نعمت خدمت گذاری را خداوند متعال به این بسیجیان هدیه داده است که باید قدر بدانند و خدا را شکر کنند و قطعا بسیجیان اردوهای جهادی رهروان راه شهدای گرانقدر هستند.

خاطرنشان می شود بسیجیان در قالب اردوهای جهادی 7 روزه خدماتی چون،دیوارکشی مساجد،ساخت غسالخانه،کمک به کشاورزان در جمع آوری محصولات،برگزاری یادواره شهدای محل،دیدار با خانواده شهدا،برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان روستاها،خدمات بهداشتی و درمانی و ... به مردم محروم منطقه ارائه می دهند و دانش آموزان بسیجی نیز در قالب طرح هجرت 3 به مرمت،رنگ آمیزی و بازسازی مدارس محروم می پردازند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها