مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور:
مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، عنوان کرد: زنان پرچمداران مقابله با جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۹۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) جشنی به همین مناسبت به میزبانی بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با حضور استاندار، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و هچنین جمعی از مسئولین شهرستان و بسیجیان در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

حکیمیان مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، با اشاره به ویژگی های انسان خوشبخت، عنوان کرد: با سلامت جسمی، سلامت روح و روان و سلامت اخلاقی می توان خوشبختی را بدست آورد و هر ملتی که از این سه سلامت برخوردار باشد، هیچ ابرقدرتی حریفشان نمی شود و مستکبرین فکر به بردگی کشاندن آنها را نخواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان ما با جنگ نرم به دنبال به خطر انداختن سلامت جامعه هستند.

حکیمیان، افزود: از زمانی که خداوند انسان را خلق کرد، جنگ نرم بوده است که شیطان قسم خورده که همه ی انسانها را وسوسه کند و به انحراف بکشاند.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم عزم ملی می خواهد، اظهار داشت: جنگ نرم طولانی ترین، وسیع ترین و عمیق ترین جنگ در طول خلق بشریت است که برای مقابله با چنین جنگی یکایک ما می توانیم اقدام کنیم و خودمان هستیم که می توانیم به داد خودمان برسیم.

این جشن بزرگ که همراه با سخنرانی، شعر و سرود، مقاله خوانی و مسابقه بود، در پایان به نفرات برتر مسابقه به قید قرعه جوایزی اهداء گردید.

ارسال نظرات