خبرهای داغ:
نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار:
نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با اجرای طرح نکاشت، تخریب سد سیوند و زنده شدن دریاچه بختگان شاهد رونق و توسعه بخش کربال باشیم.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۳۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از خرامه، داریوش اسماعیلی  در جمع مردم رشیدآباد بخش کربال هدف از سفر به روستاها را دیدار با مردم و آشنایی با مسائل و مشکلات آن‌ها از نزدیک دانست و اظهار داشت: خدمت‌رسانی به بخش محروم کربال برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انجام روکش آسفالت جاده خرامه - کربال در سال اول نمایندگی با اعتبار بیش از 70 میلیارد ریال، گازکشی به روستاهای بخش، ساخت سالن‌های ورزشی، پیگیری انتقال آب شرب و صنعت به روستاها و شهر به‌وسیله لوله از سد درودزن، پیگیری تصویب طرح نکاشت و آسفالت راه‌های روستایی گویای این واقعیت است.

رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود وعده آسفالت راه‌های روستایی رشیدآباد و گرمنجان را در سال جاری به مردم این روستاها داد و گفت: از ماده 180 اعتبار خوبی برای آسفالت این دو راه در نظر خواهیم گرفت.

وی همچنین با اشاره به تأثیر راه‌های ارتباطی در رونق و شکوفایی این شهرستان اضافه کرد: جاده خاوران - خرامه - سعادت شهر، مسیر بندرعباس به اصفهان را 120 کیلومتر کوتاه می‌کند و با افتتاح این پروژه و جاده خرامه - نی‌ریز در آینده‌ای نزدیک شهرستان خرامه به یک چهارراه ارتباطی تبدیل خواهد شد.

این نماینده مجلس بیان داشت: به دنبال تعریض جاده کربال به مرودشت هستیم و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر آن را عملیاتی کنیم.

اسماعیلی در ادامه به مسئله بیمه‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعدد با مسئولان کشوری و استانی توانستیم 21 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان را به تأیید بیمه برسانیم که حق بیمه کشاورزان همزمان با سایر شهرستان‌های کشور پرداخت خواهد شد.

ناظر مجلس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در مورد خشکسالی و تأثیر آن بر بخش کربال بیان داشت: اعتقاد دارم خشک شدن دریاچه بختگان از بین رفتن کربال و شهرستان‌های هم‌جوار را به دنبال دارد و احیا آن به معنی زنده شدن کربال و این شهرستان‌ها است، بنابراین این موضوع را در سفر معاون راهبردی ریاست جمهوری و همچنین در سفر رئیس‌ جمهور و هیئت دولت به این استان نیز دنبال کرده و توانستیم در این زمینه اعتبارات خوبی را به مطالعه طرح احیا دریاچه بختگان اختصاص دهیم که امیدواریم با اجرای طرح نکاشت و تخریب سد سیوند و زنده شدن دریاچه بختگان شاهد رونق و توسعه بخش کربال باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها