خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: رودخانه خشک در زمانی که بارندگی نباشد می‌تواند به‌عنوان پارکینگ مورداستفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۴۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس زین‌العابدین نیک‌مرام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رودخانه در مواقعی که بارندگی نیست می‌تواند به‌عنوان پارکینگ استفاده شود و البته باید از نظر فضای سبز و زیباسازی آن نیز اقداماتی انجام شود.

وی افزود: بحث ساماندهی رودخانه خشک مربوط به شهرداری و مدیریت بستر آن با شرکت آب و فاضلاب است اما این رودخانه قابلیت‌های خوبی برای مدیریت مسائل ترافیکی، جایگاه سوخت، پارکینگ و مونوریل دارد.

به گفته وی، رودخانه خشک هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت که مسائل بهداشتی و آلودگی آن در صورت عدم کنترل منجر به شیوع بیماری و آلودگی شده و تهدید تلقی می‌شود.

نیک مرام در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: فرمانداری بر کل مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای شش‌گانه شهرستان شیراز نظارت دارد و آن را با قانون تطبیق می‌دهد.

وی تصریح کرد: در مورد مشکلات و معضلات اخلاقی و اجتماعی برخی از خوابگاه‌های خودگردان، آمادگی پیگیری داریم و مردم در مواردی که مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهند تا بر اساس طرح ساماندهی تدوین‌شده آن را پیگیری کنیم.

معاون فرماندار شیراز بیان کرد: در مورد اختلاف دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه شیراز موضوع به تهران ارجاع داده‌شده و در سطح وزارتخانه با محوریت معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دست بررسی است.

وی در ادامه ابراز داشت: برای ساماندهی موضوع تکدی گری به‌ویژه در اطراف مراکز درمانی و زیارتی، اکیپ‌های جمع‌آوری متکدیان و اداره آسیب‌های اجتماعی فعال هستند.

نیک مرام یادآور شد: ما امسال حدود 4 هزار متکدی را از سطح شهر جمع‌آوری کردیم که متکدیان حرفه‌ای به دستگاه قضا ارجاع داده شدند و متکدیان نیازمند را به دستگاه‌های حمایتی معرفی کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها