فرمانده پایگاه شهداء خراجی:

توان رزم بسیجیان با ارتقای آمادگی جسمانی، افزایش می یابد

فرمانده پایگاه بسیج شهدای خراجی از برگزاری فراخوان بسیجیان و آزمون آمادگی جسمانی در سالن ورزشی ناحیه مقاومت شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۴۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نعمت الله عبدالهی با اشاره به اهمیت ارتقای آمادگی جسمانی بسیجیان، گفت: توان رزم نیروها با آمادگی جسمانی افزایش می یابد.

وی، ادامه داد: آزمون آمادگی جسمانی و قوای بدنی، استقامت قلبی، تنفسی و استقامت عضلانی و سرعت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای خراجی، زیر نظر پزشک برگزارشد.

عبداللهی افزود: این آزمون در راستای حفظ آمادگی جسمانی و ایجاد تبحر در فنون ورزشی که در رزمایش ها و عملیات های نظامی کاربرد دارد طراحی و اجرا شده است.

وي اظهار داشت: در ابتدای این آزمون از نیروهای گردان تست پزشکی شامل بیماریهای قلبی و عروقی و فشار خون و تنگی نفس گرفته شد.

فرمانده بسیج خراجی افزود: سازماندهی، تمرین و فراخوانی گردان های بیت المقدس ، باعث ایجاد روحیه شور و نشاط و ارتقای سطح توانمندی مجموعه بسیج خراجی می شود.

وی اظهار کرد:یکی از ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت و قدرت دفاعی است که بسیج باید در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشد و بحمد الله این آمادگی در مجموعه پایگاه وجود دارد.

لازم به ذکر است: این تست آمادگی در 4 ماده دراز و نشست، شنا روی دست، دو سرعت 60 متر و دو استقامت 3200 متر در سالن ورزشی سپاه ناحیه کیار انجام و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.


ارسال نظرات