خبرهای داغ:
بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در قالب اردوهای یک روزه جهادی اقدام به پوشاندن لوله انتقال آب روستای دستجرد علیا اقبال شرقی کردند.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۶۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج ازسپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، سید محمد حسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی)  شینقر در حاشیه اردوهای جهادی یک روزه اظهار داشت: هشتاد نفر از بسیجیان حوزه مقاومت امام خامنه ای(مدظله العالی) در روستای دستجرد علیا اقبال شرقی در یک حرکت جهادی، عرصه لوله انتقال آب کشاورزی به طول 3 کیلومتر را خاکریزی کردند.

وی خاطر نشان کرد: روستای دستجرد علیا از روستاهای خشک و کم آب منطقه می باشد و فقط همین لوله آب است که آب را از کوه های روستا، چشمه  ها و رودخانه را جهت آبیاری باغات روستا انتقال می دهد.

حسینی یادآورشد:  پوشاندن لوله به این منظور است که از تخریب، پوسیدگی و از بین رفتن آن جلوگیری شودکه متاسفانه اهالی روستا دچار مشکلات شدیدی می شدند که بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با رایزنی متعدد با دهیاری و بخشداری محل و با همت بسیجیان حوزه امام خامنه ای (مدظله العالی) اقدام به پوشاندن این لوله کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی)  شینقر با اشاره به نقش اردوهای جهادی عنوان کرد: این اردوها با غنی‌سازی اوقات فراغت و استفاده از نیرو و نشاط جوانان، آموزش مهارت به جوانان و تقویت روحیه اعتماد به نفس آنان بسیار کمک می‌کند و حس خود باوری در آن‌ها را به‌وجود می‌آورد.

وی در خاتمه گفت: فلسفه اصلی اردوهای جهادی این است که ما بتوانیم یک محیط خوب و آرام را برای جوانان فعال و کوشا ایجاد کنیم تا آنان بتوانند از اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها