خبرهای داغ:
معاون اداری مالی شهردار شیراز گفت: در راستای اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روحیه جهاد و بسیجی در تمام ارکان جامعه شهرداری شیراز با تفکر بسیجی و جهادی اداره می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۷۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس محمدحسن اسدی در دومین نشست سیاسی حوزه مقاومت بسیج شهرداری شیراز در جمع بسیجیان شهرداری‌های مناطق این شهر در سخنانی اظهار داشت: در دنیای کنونی شاهد هجوم انواع توطئه‌های دشمن در قالب جنگ نرم و ترویج فرهنگ منحط غربی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری شیراز با مدیریت فعلی که برگرفته از تفکر و روحیه بسیجی است فعالیت و توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر نیازهای اساسی صورت می‌گیرد.

معاون اداری مالی شهردار شیراز تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در نظام جمهوری اسلامی هیچ شانی بالاتر از خدمت‌گزاری به آحاد و اقشار جامعه نداشته‌اند و در این راستا با کمک نیروهای مخلص که در خط ولایت و رهبری گام برمی‌دارند به اهداف خود دست خواهند یافت.

اسدی با اشاره به اینکه رضایت‌مندی اقشار جامعه از عملکرد شهرداری شیراز حاصل تلاش شبانه‌روزی 9 هزار نفر از کارکنان این نهاد مردمی است، افزود: با مدیریت اعتقادی، بسیجی و جهادی می‌توان به تمام اهداف خود دست‌ یافت و این شهر را به جایگاه اصلی خود رساند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری شیراز بیان داشت: شهرداری شیراز با یک‌هزار و 820 بسیجی و 24 پایگاه مقاومت در راستای انجام رسالت‌های انسانی و خدمت به جامعه از تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرداری استفاده کرده و تا حدود بسیاری به اهداف خود رسیده است.

اسدی اضافه کرد: استان فارس به‌ویژه شهرستان شیراز با انواع توطئه‌ها در قالب شبکه‌های ماهواره‌ای، مجازی و رسانه‌ای روبه‌رو است و برای مقابله با این ترفندها نیاز به همدلی، هم‌زبانی و تلاش شبانه‌روزی دارد که این امر با روحیه بسیجی محقق می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها