به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی فرماندار به اتفاق امام جمعه شهرستان بهاباد به دیدار تعدادی از آزادگان سرافراز و قهرمان شهرستان بهاباد رفتند.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۹۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  بهاباد: به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی فرماندار به اتفاق امام جمعه شهرستان بهاباد با حضور در منزل تعدادی از آزادگان سرافراز و قهرمان شهرستان بهاباد با آنان دیدار کردند.

 در این دیدار حجت الاسلام سیف الله دهقانی با اشاره به تحمل مرارت های فراوان در سال های اسارت از سوی رزمندگان در اردوگاه های مختلف عراق تصریح کرد: این صبوری و تحمل مشقات توسط اسرای ایرانی سرمشق گرفته فرهنگ ایثار و مقاومت بوده و سال ها سخت ترین شکنجه ها را به خاطر وطن خود پذیرا شدند.

وی وظیفه جامعه امروز را تکریم خانواده معظم آزادگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا عنوان کرد و گفت: همه رزمندگان با حضور در جبهه ها نقش آفرینی لازم را در پیروزی کشورمان انجام دادند.

امام جمعه بهاباد با تبریک 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به کشورمان آنها را سند افتخار ملت ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران همواره به شجاعت و جوانمردی آزادگان می بالد.

حجت الاسلام دهقان  با بیان این که این دلیرمردان با صبر و مقاومت خود در دوران جنگ و پس از آن در دوران تلخ و سخت اسارت مشت محکمی بر دهان استعمارگران کوبیدند، تصریح کرد: این صبر و شکیبایی و از خودگذشتگی آنها برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی شد.

وی تصریح کرد : آزادگان عزیز با حضور بالنده، فعال و تعیین کننده خود در عرصه‌های علمی و مدیریتی و نقش‌آفرینی در حوزه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، تأثیرات راهبری و سرنوشت‌ساز خود را به منصه ظهور رسانیده و به جهانیان به ویژه نسل جوان امروز جامعه ایران اسلامی اثبات کرده‌اند.

 با اندیشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی، لحظه‌ای در دفاع از انقلاب و نظام و مشارکت در مسیر پیشرفت و تعالی کشور درنگ نخواهند کرد.

آزادگان در این دیدار مسائل و مشکلات خود را در میان گذاشتند

 

ارسال نظرات