همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) روز دختر همایشی با حضور دختران و زنان در نقاط مختلف شهرستان مشگین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۰۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر،همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) مصادف با روز دختر مراسمی با عنوان گوهر علم و عفاف و با حضور دختران و بانوان در نقاط مختلف شهرستان مشگین شهر به همت بسیج جامعه زنان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر ضمن گرامی داشت روز دختر و آغارز دهه کرامت به تشریح برنامه دهای این دهه پرداخت و گفت: دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین دختران بزرگ و بانوان والامقام اسلام است.

حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مشگین شهر در این مراسم با اشاره به این که دشمنان در تلاش هستند تا زنان و دختران با حجاب و با عفت را با بی سوادی مقایسه کنند تصریح کردند: این عفاف و حجاب حاصل شعور و علمی است که زنان امروز نسبت به اسلام و الگوهایی مانند حضرت معصومه (س) دارند.

وی افزود: انسانیت از اسلامیت جدا نیست و خداوند انسان را از سرشت خود آفریده است و انسانیت در کنار اسلامیت قرار گرفته است و اینکه دشمنان تلاش می کنند این دو را از هم جدا کنند برنامه شکست خورده ای است که آن را هم تجربه کرده اند و لذا انسان از اسلام جدایی ناپذیر است.

وی با اشاره به این که امروزه دشمنان هزینه های زیادی صرف جدایی انسان از اسلام کرده اند گفت: امروزه دشمنان برای اینکه انسان ها را از راه خدا جدا کند مبالغ هنگفتی خرج می کنند و یکی از این راه ها هم سرمایه گذاری های صهیونیست ها بر روی شبکه های ماهواره است که با تصاویر و صداهای شیطانی و مبتذل در تلاش هستند تا سبک زندگی اسلامی در جامعه را تغییر دهند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت معصومه یک زن محجبه و در عین حال یک مجتهد و با علم بود که خداوند بهشت را بر ایشان واجب کردند لذا می بایست دختران و زنان امروز از چنین بانو دانشمند و عالم الگو گرفته و در جهت حفظ اسلام همت کنند.

ارسال نظرات