خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) آبیک:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) آبیک بیان کرد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای اشاعه سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۳۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، حجت الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) آبیک با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختربیان نمود: در دهه کرامت بایستی توجه ویژه ای به سبک زندگی اسلامی داشت به ویژه در میان دختران که روز میلاد حضرت معصومه(س)روز دختر نامیده شده است وبه همین مناسبت باید دختران جامعه ما در زندگی خود حضرت را الگو قرار داده و عزت نفس و هویت خودرا ارتقاء دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) آبیک افزود: دهه کرامت یادآور زیباترین مهرو محبت های کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام معنوی برادر است، مهر و محبتی که خواهر را به هجرت می‌کشاند تا جایی که در این هجرت در فراق برادر جان می سپارد.

پنجی تصریح نمود: امروز هم باید این احساس لطیف را در میان جوانان ونوجوانان ودر میان آحاد جامعه احساس کنیم وشاهد شادابی ونشاط برخواسته از این احساس در میان خانواده ها باشیم و با اصلاح سبک زندگی این امکان پذیر است.

وی همچنین در خاتمه افزود: البته همه این ها مستلزم معرفت افزایی است که هرچقدر شناخت وآگاهی بیشتر باشد عشق ودلدادگی هم تحت تائیدآن قرار گرفته وما را به جایی می رساند که تمام اعمال و رفتار وحرکات واخلاق خود را از آن ها الگو خواهیم گرفت.

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها