فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: برنامه ریزی جدی برای تجهیز بیمارستان و خانه بهداشت در روستاها صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۶۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: برنامه ریزی جدی برای تجهیز بیمارستان و خانه بهداشت در روستاها صورت می گیرد.

وی گفت: مرکز بهداشت روستای بابک از توابع شهرستان بیله سوار در مرحله ساخت قرار گرفته و پیش بینی می شود در بهمن ماه 94 افتتاح و به بهره برداری برسد.

گسترش فضای بخش دیالیز، امکان احداث درمانگاه تخصصی و جراحی مجزا، و خرید دستگاه رادیولوژِی برای بخش جعفرآباد و رفع نابسامانی در دفن زباله ها و فاضلاب غیر مجاز و غیر بهداشتی به ویژه در هوای گرم از دیگر مباحثی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

حلیم با اشاره به خریداری تجهیزات و وسایل مورد نیاز خدماتی در بخش قلب و عروق بیمارستان بیله سوار از محل اعتبارات ماده 180 گفت: به زودی شاهد حضور پزشک متخصص در این بخش خواهیم بود .

وی اظهار کرد: با پیگیری های دکتر بخشنده و حمایت مسئولین استانی بخش اداری و مالی بیمارستان که قبلا بصورت شبکه ای اداره می شد، از این پس به صورت مستقل خواهد بود.

وی عنوان کرد: با توجه به مرزی بودن شهرستان بیله‌سوار و حضور بیماران متعدد از آن سوی مرزها در این شهرستان ضرورت دارد ارائه خدمات در بیمارستان و مراکز بهداشتی به گونه‌ای تقویت و توسعه پیدا کند تا از مراجعه این بیماران به مرکز استان و سایر شهرها جلوگیری شود.

فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه توافق هسته ای ایران با 1+5 آغاز کار در کشور می باشد، گفت: با این توافق موانعی که دشمن سد راه ما کرده بود برداشته شد و حقانیت علمی و تکنولوژی ایران در بحث هسته ای به جهانیان ثابت شد.

حلیم اظهار کرد:کشورهای قدرتمند در عرصه بین المللی دریافته اند که کشور به دانش چرخه سوخت هسته ای دست یافته است و باید قبول کرد که علم هسته ای ایران با بمب و تحریم از بین نمی رود.

ارسال نظرات