مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفتگو با بسیج:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: امروز حضور آزادگان سلحشور و سرافراز در عرصه‌های علمی و مدیریتی کشور آنان را به عنوان ذخیره‌ای راهبردی و تاثیرگذار در روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۶۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

ابراهیم طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان افزود: آزادگان اسوه‌های صبر، استقامت و پایداری هستند که در دوران اسارت باعث رو سفیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران شدند.

وی اظهار کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی با استقامت و بردباری در مدت چندین سال دوران اسارت، دشمن بعثی را از پا درآوردند.

طاهرنژاد با تبریک سالروز ورود پیروزمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، تصریح کرد: آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی را به ملت بزرگ ایران آموختند و با تحمل دردهای اسارت نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان در سیاه چال‌های رژیم بعثی عراق شکنجه می‌شدند اما هرگز از اعتقادات اسلامی محکم و قوی خود دست بر نداشتند بلکه ماموران عراقی را تحت تاثیر خود قرار داده و آنان را متحول کردند.

طاهرنژاد ادامه داد: آزادگان سلحشور کشور با مقاومت دلیرانه خود موجب یاس و ناامیدی دشمنان و موجب سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شدند به گونه‌ای که با مقاومت این عزیزان بسیاری از اهداف انقلاب تحقق پیدا کرد.

وی تاکید کرد: آزادگان با پایداری و عشق به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در تمام عرصه های علمی و فناوری به مردم و انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند.

طاهرنژاد خاطرنشان کرد: امروز حضور آزادگان سلحشور و سرافراز در عرصه‌های علمی و مدیریتی کشور آنان را به عنوان ذخیره‌ای راهبردی و تاثیرگذار در روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی قرار داده است.

وی یادآور شد: تجلیل و پاسداشت مستمر فداکاری و پایداری آزادگان سرافراز رسالت خطیری است که در نهادینه کردن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه اثرگذار است.

ارسال نظرات