نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت:‌ جدایی از ولایت، مرجعت و روحانیت چیزی جز شکست و رسوایی نیست بر همین اساس دل به بیگانه نسپارید و هیچ گاه مغرور نشوید.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۷۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳



خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ‌به 23 مردادماه روز مقاومت اسلامی و غلبه حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه اشاره کرد و افزود: به طور قطع کسی که حق را به درستی بشناسد بر روی آن ایستادگی و مقاومت می‌کند و جنگ 33 روز جبهه مقاومت با رژیم غاصب اسرائیل هم از مصادیق بارز مقاومت و ایستادگی بر حق است.

ایشان با تاکید بر اینکه هر کس به خدا تکیه کند قطعا پیروز است گفت: شرط پیروزی و غلبه بر کفار و دشمنان تکیه بر قدرت خدا و ایستادگی بر روی مواضع حق است چرا که آمریکا، اسرائیل و قدرت‌های پوشالی در منطقه در برابر قدرت الهی حتی به اندازه یک بال مگسی نیستند.

‌وی بر پیوستگی و پیوند دولتمردان و مسئولان با یکدیگر و جدا نشدن از خط ولایت و رهبری تاکید کرد و گفت: کسانی که به دنبال اختلاف افکنی و نگاه‌های خاص هستند از گذشته عبرت بگیرند و بدانند جدایی از ولایت، مرجعت و روحانیت چیزی جز شکست و رسوایی نیست بر همین اساس دل به بیگانه نسپارید و هیچ گاه مغرور نشوید.

امام جمعه شهرکرد مسئله مذاکرات هسته‌ای را نیز یادآور شد و افزود: بعد از آن که مذاکرات تا حدودی به جایی رسید، همه مسئولان رسیدند به آن جا که باید روی پای خودمان باشیم و به اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب سال‌هاست به آن اشاره کرند روی بیاوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها