نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه دنیای استعمار به چپاول سرمایه‌های این مرز و بوم پرداخته، گفت: آمریکا در نانجیبی نمره 20 می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۷۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴



‌خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله شیخ مصطفی علما ‌با اشاره به جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی، ادامه داد: ایستادگی و مقاومت چهارمین ارتش قدرت‌مند دنیا را وادار به عقب‌نشینی و صهیونیست‌ها را مجبور به عذرخواهی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای شکست دادن جریان مقاومت در منطقه به‌کار می‌گیرد، افزود: داعش دسیسه دشمن برای عملیاتی کردن این نقشه شوم است.

خطیب جمعه کرمانشاه کلمه مقاومت را عامل هراس دشمنان و مستکبران بیان کرد و گفت: اسرائیل جنایت‌کار با همه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد در برابر دست خالی حزب‌الله لبنان شکست خورد و این ناشی از قدرت ایمان است.

‌این مسئول به اعتماد مصدق به آمریکا و رابطه آمریکا با وی اشاره کرد و افزود: مصدق از آمریکا ضربه خورد و مردم و مسئولان باید بدانند همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ آمریکا قابل اعتماد نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه استفاده از تجربیات گذشته را مورد تاکید قرار داد و گفت: آمریکا در نانجیبی نمره 20 می‌گیرد.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا دست اقدامات غیرانسانی زیادی زده، تصریح کرد: ذات آمریکا غیرقابل اعتماد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها