امام جمعه تبریز گفت: با وجود اعتراف رادیو بی‌بی‌سی به دست داشتن در کودتای 28 مرداد و فتنه 88 صدور مجوز فعالیت آن در ایران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد حتی برای یک روز هم قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۰۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵



‌‌خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ‌به کودتای 28 مرداد سال 1332 اشاره کرد و با بیان اینکه این کودتا حاصل اعتماد به استکبار بود که نتایجی مانند تسلط بر امور سیاسی، نظامی و فرهنگی کشور و عدم حضور مردم در صحنه را به‌ دنبال داشت، اظهار داشت: یک عده غرب‌زده‌ها از این تجربه‌ها درس نمی‌گیرند.

وی افزود: آمریکا همیشه در این فکر و خواب را می‌بیند که دوباره با ترفندهای مختلف به ایران بازگشته و بر آن مسلط شده و کودتای 28 مرداد را تکرار کند.

خطیب جمعه تبریز خطاب به بیگانگان به ویژه آمریکا و انگلیس گفت: شرایط ایران شرایط 28 مرداد نبوده الآن حکومت مردمی بوده و در صحنه هستند و ارتش مکتبی و بسیج و سپاه قهرمان در کنار هم و در آمادگی کامل قرار دارند و از همه بالاتر سایه رهبری هوشیار، مدیر و مدبر بر سر ایران اسلامی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده خارجی و مزدوران داخلی بفهمند هیچ قدرتی نمی‌تواند در این شرایط فعلی کوچک‌ترین آسیب و ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها