به همت حوزه مقاومت بسيج شهيده سميه سپاه بانه مراسم بزرگداشت روز دختر در جوار يادمان شهداي گمنام و غريب سيران بند برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۲۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با خجسته سالروز ميلاد حضرت معصومه (س)، مراسم بزرگداشتي به همين مناسبت با حضور خواهران بسیجی در جوار يادمان شهداي گمنام و غريب سيران بند بانه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين مرتضي مالكي رئيس مركز بزرگ اسلامي بانه در اين مراسم با اشاره به جايگاه تربيتي و خانوادگي حضرت معصومه(س)، ايشان را يك الگوي كامل در همه زمينه ها براي دختران مسلمان عنوان كرد.

وي همچنين به نقش مادران در تربيت نسلي پاك و صادق در جامعه اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه دختران امروز همگي مادران فردا هستند و آينده هر جامعه اي در تمام ابعاد در دست فرزندان آن جامعه است لذا فرزنداني كه از مادراني پاك و صادق متولد شوند و در دامن آنها رشد و پرورش پيدا كنند جامعه را به سمت سعادت و پيشرفت سوق خواهند داد.

مالكي رعايت حجاب و عفاف اسلامي را از مهمترين خواسته هاي شهدا از زنان و دختران امروزي برشمرد و گفت: زنان و دختران جامعه ما امروز با رعايت حجاب و پيروي از اسوه هاي ديني در اين حوزه مي توانند قدردان خون شهدا باشند.

ارسال نظرات