فعالیت سپاه در زمینه‌های تولیدی در راستای توجه به فرامین رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، برگزاری اردوی‌های راهیان نور و اردوهای جهادی قابل توجه است.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۳۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی روز گذشته، 25 مرداد‌ماه در همایش اردوگاهی انس و مودت بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه، عامل معنویت و اخلاص را رمز ماندگاری حماسه رزمندگان اسلام در طول عمر انقلاب اسلامی دانست.

وی تصریح کرد: تهاجم دشمنان برای از بین بردن نظام اسلامی به خاطر حرکت انقلاب اسلامی و ملت ایران در مسیر اسلام ناب محمدی و داشتن روحیه استقامت و استکبارستیزی آنان است. بازنشستگان ثمره نهاد مقدس سپاه هستند و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سپاه عضوی به نام بازنشسته ندارد؛ لذا این عزیزان با حضور خویش در صحنه‌ها تجربیات را به نسل جوان انتقال می‌دهند.

سردار کریمی افزود: ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و اگر امروزه با خیال راحت زندگی می‌کنیم به واسطه وجود شما و هم‌رزمان شهیدتان است که در سال‌های بحرانی به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفته و در صحنه‌ها حضور داشتید.

این مقام مسئول اضافه کرد: سپاه بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را عضو جدانشدنی دانسته و همواره به تقویت ارتباط بین نسل جدید و پیشکسوتان این نهاد انقلابی تأکید دارد، سپاه حامی اصلی انقلاب اسلامی و خادم نظام اسلامی است، این نهاد در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از مستحکم‌ترین ارکان جامعه اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به این نکته که سپاه با وجود نیروهای متعهد و متخصص و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود از رشد قابل توجهی در زمینه‌های مختلف برخوردارست، افزود: فعالیت سپاه در زمینه‌های تولیدی در راستای توجه به فرامین رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، برگزاری اردوی‌های راهیان نور و اردوهای جهادی قابل توجه است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان اضافه کرد: برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و رهبری نقش قشر بازنشسته سپاه و خانواده‌های آنان را نبایستی نادیده گرفت، آنان با وجود داشتن روحیه شهادت طلبی، خلوص نیت و صداقت در خدمت نظام اسلامی هستند.

ارسال نظرات