جوکار در دانشگاه علم و هنر اشکذر:

اشکذر می تواند در آینده قطب علمی استان شود

نماینده مردم یزد و اشکذر به ظرفیت های بالای علمی شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت: صحیح نیست که ما شهرستان اشکذر را فقط یک شهرستان صنعتی بدانیم و می‌توان با پتانسیلی که در این شهرستان وجود دارد اشکذر را در آینده به‌ عنوان قطب علمی استان معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۴۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که با حضور رئیس دانشگاه علم و هنر استان یزد و مسئولین اشکذر در دانشگاه علم هنر اشکذر برگزار شد در رابطه با مشکلات پذیرش دانشجو این دانشگاه گفت: از راهکارهایی که می‌توان برای جذب دانشجو ذکر کرد ایجاد رشته‌های خاص و پر طرفدار در مقطع کارشناسی و راه اندازی تحصیلات تکمیلی در این مرکز آموزشی است.

جوکار در ادامه به احداث مرکز رشد در این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: با شروع به کار این مرکز چند پروژه در دانشگاه اجرا خواهد شد که در حوزه گیاهان طبی ما امیدواریم که با کسب شاخص های لازم، این دانشگاه را بعنوان پژوهشکده گیاهان دارویی در شهرستان معرفی کنیم.

وی در ادامه به ظرفیت های بالای علمی شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت: صحیح نیست که ما شهرستان اشکذر را فقط یک شهرستان صنعتی بدانیم و می‌توان با پتانسیلی که در این شهرستان وجود دارد اشکذر را در آینده به‌ عنوان قطب علمی استان معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه علم و هنر استان یزد نیز در این نشست کاهش تعداد دانشجو در سال‌های اخیر را یک مشکل اساسی برای دانشگاه علم و هنر اشکذر دانست و گفت: جذب دانشجو و فعال نگه‌داشتن دانشگاه علم و هنر اشکذر یکی از سیاست های ما می‌باشد.

watermarked-IMG_3205watermarked-IMG_3206watermarked-IMG_3204watermarked-IMG_3201watermarked-IMG_3202watermarked-IMG_3200watermarked-IMG_3199

ارسال نظرات
آخرین اخبار