خبرهای داغ:
سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید در گلستان گفت: اربعین شهید مدافع حرم در گرگان قاسم غریب با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۴۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید حسام بنی‎فاطمه صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: دهه کرامت در 20 استان کشور به واسطه حضور شهدای گمنام خط‎شکن و غواص و همچنین میلاد با سعادت امام رضا(ع) پر برکت شده است.

وی تصریح کرد: برای آن که فضای معنوی شهدا در گرگان طنین‎انداز شود خدام امام رضا(ع) پس از ورود به استان گلستان از خانواده شهید مدافع حرم سید احسان حاجی ‎حتم‎لو دیدار کردند.

سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید در گلستان از برگزاری مراسم اربعین شهید مدافع حرم قاسم غریب در گرگان با حضور خادمین امام رضا(ع) خبر داد و افزود: این مراسم در سید میران گرگان و از ساعت 17 روز 29 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

بنی‎فاطمه بیان داشت: جشنهای مردمی  و بین المللی زیر سایه خورشید برای هشتمین بار در 31 استان و  260 شهر از جمله 45 شهر خارجی برگزار میشود.

وی گفت: خادمین امام رضا(ع) پس از ورود به استان گلستان و استقبال عوامل اجرایی در فرودگاه بی وقفه به دیدار خانواده شهید سید احسان حتم‎لو رفتند و تولد محمد طه فرزند شهید سید احسان حاجی حتم‎لو را تبریک گفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها