معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ نخستین پرواز اردبیل به استانبول روز پنجشنبه همزمان با ۲۹ مردادماه امسال برقرار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۵۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قادر تقی‌زاده، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده و براساس قرارداد شرکت خدمات مسافرتی مدار با شرکت اطلس جت ترکیه نخستین پرواز چارتر اردبیل به استانبول روز پنجشنبه همزمان با 29 مردادماه برقرار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به زمان پروازهای بعدی بین اردبیل و ترکیه گفت: این پروازها با فاصله یک هفته از هم در ساعت 4:20 بامداد رفت و 11:30 به وقت استانبول برگشت در روزهای 5، 12 و 19 شهریورماه برقرار می‌شود که ظرفیت هر پرواز 216 نفر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با 31 دفتر خدمات مسافرتی در استان برای فروش بلیط و برگزاریی تور استانبول بیان کرد: در صورت اعلام آمادگی دفاتر و مشارکت در این امر می‌توانیم ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل را برای میهمانان و مسافران این کشور و نیز در شهر استانبول معرفی کنیم.

تقی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر تراز گردشگری ایران منفی است، افزود: در سال گذشته 6 میلیون و 900 هزار گردشگر خارجی از کشور خارج و در مقابل 4 میلیون و 500 هزار گردشگر وارد کشور شده‌اند که این امر بیانگر نبود برنامه‌ریزی‌های مناسب در این حوزه بوده و بر همین اساس سازمان میراث فرهنگی در صدد بوده تا تدابیر لازم را برای مثبت کردن تراز گردشگری کشور تا پایان برنامه ششم اتخاذ کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به برگزاری تورهای استانبول توسط شرکت خدمات مسافرتی مدار بیان کرد: در این تورها 25 هتل سه ستاره تا پنج ستاره در 6 نقطه شهر استانبول رزرو شده که به مدت 6 شب و 7 روز مسافران و گردشگران در این هتل‌ها اقامت می‌کند و هزینه هر تور نیز از یک میلیون و 440 هزار تومان تا 3 میلیون و 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات