خبرهای داغ:
دبیر جشنواره رسانه‎ای«زیر سایه خورشید » در گلستان عنوان کرد:
دبیر جشنواره رسانه‎ای«زیر سایه خورشید » در گلستان گفت: آثار ارسالی جشنواره رسانه‎ای«زیر سایه خورشید » در گلستان می‎بایست تا تاریخ چهار شهریور ماه ثبت شده باشد.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۵۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صابر کشیری صبح امروز در گفت‎گو خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره رسانه‎ای زیر سایه خورشید را در استان گلستان تدارک دیده‎ شده است ، گفت: این جشنواره رسانه‎ای محدودیت سنی ندارد و آثار ارسالی می‎بایست تا تاریخ چهار شهریور ماه ثبت شده باشد.

وی تصریح کرد: ارسال آثار به معنای پذیرش همه مقررات جشنواره است و تصمیم‎گیری در مورد مسائل پیش‎بینی نشده بر عهده برگزار کننده است.

دبیر جشنواره رسانه‎ای«زیر سایه خورشید » در گلستان افزود: دبیرخانه مسابقه ارسال کننده اثر را صاحب اثر تلقی می‎کند و در صورت تخلف اثر ارسالی حذف خواهد شد و عواقب آن نیز متوجه ارسال کننده آثار خواهد بود.

کشیری در خصوصوشرایط ارسال آثار عکس در این جشنواره گفت:  عکس‎های ارسالی می‎تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد و هر عکس می‎تواند در سه قطعه به دبیرخانه ارسال شود.

وی بیان داشت: عکس‎ها می‎بایست با فرمت جی پی جی و ضلع بزرگ یک هزار و 500 پیکسل و ضلع کوچک 300 پیکسل باشد.

دبیر جشنواره رسانه‎ای«زیر سایه خورشید » در گلستان ابراز داشت: عکس‎ها می‎تواند با نرم افزارهای طراحی و تلفن همراه تا جایی ویرایش شود که مخدوش نشود و باید فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.

کشیری بیان داشت: هر فعال رسانه‎ای و خبرنگار می‎تواند در سه بخش و در هر بخش نیز می‎تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی افزود: فقط رسانه‎های مکتوب و مجازی استانی یا دفاتر استانی می‎توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر جشنواره رسانه‎ای«زیر سایه خورشید » در گلستان ابراز داشت: فیلم‎های کوتاه باید از طریق پست و یا حضوری ارسال شود و برای خبرگزاری‎ها ارسال لینک خبر نیز قابل پذیرش است.

کشیری بیان داشت: متقاضیان شرکت در جشنواره رسانه‎ای زیر سایه خورشید می‎توانند با تلفن 09102114145 و پست الکترونیکی majmashabab313@iran.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها