سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن شهید بنی هاشم فرمانداری با حضور آزادگان شهرستان مشگین‌شهر و مسئولان شهرستان مشگین‌شهر گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۶۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر در آئین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در مشگین‌شهر اظهار داشت: آزادگان با صبر و پایمردی در دوران اسارت، نماد بزرگی از درک و شعور ملت ایران را برای تثبیت آرمان های انقلاب به دشمنان ارائه کردند و با بازگشت پیروزمندانه در راستای تداوم و پاسداشت ارزش های اسلامی و دینی انقلاب حرکت کردند که در حقیقت آرامش امروز را مدیون مجاهدت‌های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به حضور سازنده جانبازان در جامعه افزود: با توجه به محبوبیت این قشر ایثارگر و نفوذ کلام سربازان عرصه مجاهدت در بین مردم، قشر جانبازان می‌توانند با دعوت مردم به همدلی و همراهی دولت و مسئولان، زمینه را برای خدمت رسانی مطلوب خدمتگذاران ایران اسلامی هموار کنند چراکه جانبازان شهدای زنده دوران دفاع مقدس و سندهای گویای جنگ تحمیلی هستند.

امامی تصریح کرد: تمامی تلاش مسئولان در راستای ادامه مجاهدت‌های شهدا و جانبازان در عرصه عمران و آبادانی میهن اسلامی ادامه دارد و در این شهرستان نیز کارهای عمرانی زیادی بعد از انقلاب انجام شده که بزرگترین آن رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با ارائه گزارش از عملکرد های انجام شده بیان کرد: اقدامات مثبتی برای راه های مواصلاتی شهرستان در دو سال اخیر انجام شده که افتتاح 15 کیلومتر از جاده مشگین شهر-اردبیل با اعتبار 27 میلیارد تومان و تنظیم قرارداد 120 میلیارد تومانی با قرارگاه خاتم برای ادامه بزرگراه مشگین شهر-اردبیل جزو بزرگترین پروژه های استانی محسوب می‌شود و اهمیت این پروژه در این است که کل بودجه استان در سال گذشته 90 میلیارد تومان بود.

وی گفت: صرف 40 میلیارد تومان در حوزه راه شهرستان که روکش آسفالت جاده پرتردد مشگین شهر-اهر و راه های داخل شهری و ساماندهی راه روستاهای بالای 50 خانوار نیز از اقدامات انجام گرفته در حوزه راه شهرستان است.

امامی توسعه بخش گردشگری را اولویت اساسی این شهرستان دانست و اظهار کرد: با افتتاح پل معلق جهش بزرگی در حوزه گردشگری این شهر رخ داد که در این راستا تعریض جاده آبگرم قینرجه، شابیل و قوتورسویی در حال انجام بوده تا از راه دو بانده در این مسیرها برخوردا باشیم و ایمنی مسافران بیشتر شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر افزود: در حوزه گازرسانی نیز با یک انقلاب در این حوزه مواجه هستیم به طوری که 62 روستا در حال گازرسانی است و در هفته دولت استفاده از گاز 21 روستا افتتاح می شود و در حوزه آبرسانی نیز با اجرای طرح آمایش سر زمین قصد داریم در تمام نقاط شهرستان آب شرب بهداشتی را برای مصرف عموم مردم این شهرستان محقق کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بخش کشاورزی، معدن و تولید برق از نیروگاه ژئوترمال مشگین شهر نیز اقدامات کم نظیری نسبت به سه سال گذشته انجام شده و سال 93 سال خوبی از نظر جذب اعتبارات استانی و ملی برای شهرستان بود و در زمینه جلب و جذب سرمایه گذار نیز بسیار موفق عمل کردیم و از این رو شاهد اوضاع خوب بازاریان و کسبه در سطح شهر و به دنبال آن رضایتمندی مردم هستیم.

امامی با شنیدن خاطرات و شعرگویی جانبازان، دغدغه ها و مسایل این قشر را مهم برشمرد و گفت: جانبازن به عنوان فرزندان امام راحل از جایگاه رفیعی برخوردارند و مسئولان همیشه نیازمند همکاری و همفکری با این قشر هستند.

ارسال نظرات