رئیس شورای‌ شهر سرعین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعتبارات شهرداری سرعین در سال آینده به ۲۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۷۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، توحید دنیایی، در نشست خبری با اصحاب رسانه در سرعین اظهار داشت: با افزایش اعتبارات شهرداری سرعین انتظار می‌رود در حوزه عمران و گردشگری این شهرستان شاهد تحول عظیمی باشیم.

وی با بیان اینکه پارک شادی شهرستان سرعین در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود، گفت: در حوزه عمران، توسعه فضای‌ سبز و بخش گردشگری و تفریحی شهرستان سرعین اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

رئیس شورای شهر سرعین تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری و شورای‌شهر سرعین ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و شهرداری سرعین هیچ رقابتی با شهرستان‌های دیگر استان ندارد و مهم‌ترین سیاست شهرداری و شورای‌شهر سرعین رقابت با کشورهای همسایه است.

وی توسعه شهرستان‌های دیگر استان اردبیل را یکی از عامل‌های مهم توسعه این شهرستان دانست و افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی برخی موانع دست‌وپاگیر سرمایه‌گذاری در شهرستان سرعین برداشته شود تا بتوانیم شهرستان سرعین را توسعه بدهیم.

رئیس شورای شهر سرعین بیان کرد: 100 هکتار زمین در شهرستان سرعین برای راه‌اندازی کمپ ورزشی در نظر گرفته شده است که توافقات اولیه در این راستا انجام شده ولی به دلیل برخی بحث‌های کارشناسی راه‌اندازی این کمپ با مشکل مواجه شده است.

دنیایی تصریح کرد: متأسفانه جشنواره زمستانی سرعین به دلیل بی‌برنامه بودن و بی‌مدیریتی مسئولان قبلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین برگزار نشد و انتظار می‌رود با تغییر مدیریت در این حوزه امسال جشنواره زمستانی سرعین باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

نصب تابلوهای پل معلق مشگین‌شهر در شهرستان سرعین غیرقانونی است

دیگر عضو شورای شهر سرعین نیز با اشاره به نصب برخی تابلوهای تبلیغاتی پل معلق در شهرستان سرعین گفت: این امر غیرقانونی بوده و شهرداری سرعین با اتخاذ قوانین مربوطه این تابلوها را برداشته است.

محمد صبوری با بیان اینکه پل معلق مشگین‌شهر یکی از پروژه‌های بسیار بزرگ در استان اردبیل است، اظهار کرد: جشنواره پاراگلایدر به دلیل سرعت باد در شهرستان سرعین برگزار نشد.

وی با بیان اینکه توسعه شهرستان‌های دیگر استان از جمله شهرستان مشگین‌شهر سبب توسعه استان و سرعین می‌شود، گفت: در این راستا شهرستان سرعین هیچ رقابتی با سایر شهرستان‌های استان در جذب گردشگر و توسعه سرمایه‌گذاری ندارد و از توسعه شهرستان‌های دیگر استقبال می‌کند.

عضو شورای شهر سرعین ایجاد کتابخانه مرکزی اردبیل در روبه‌روی مجتمع تفریحی شورابیل را یک مشکل اساسی برشمرد و افزود: این امر گردشگران داخلی و خارجی را با مشکل مواجه کرده و در این راستا بی برنامگی بزرگی شده است.

ارسال نظرات