خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع آزادگان استان فارس:

جمعیتی که در کورۀ امتحان می مانند، سخت‌تر و خالص‌تر هستند

سردار غیب پرور گفت: انقلاب که پیروز شد یک جمعیتی به امام بزرگوار لبیک گفتند، جنگ که شروع شد یک گزیده ای از جمعیتِ اول مجددا به امام (ره) لبیک گفتند، یعنی خالص تر شدند یعنی کوره هر چه داغ تر بشود، شرایط سخت تر می شود، جمعیتی که در کورۀ امتحان می مانند، سخت تر هستند.
کد خبر: ۸۵۵۶۱۴۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، 26 مرداد 1369، برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد. ثانیه های انتظار به کندی می گذشت. شهر به استقبال پرنده های مهاجر آمده بود که در سال های سخت هجران از وطن، بال و پر خود را در زیر شکنجه های کفر شکسته بودند. البته هرچند جسم آنان دربند بود، ولی هیچ گاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و قلبشان به یاد دین و ایمان و آسمان وطن می تپید. 26 مرداد روز بازگشایی قفس ما بود، روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار. آغوش وطن گشوده شده بود و فوج فوج مردانگی در آن جای می گرفت به راستی کدامین ساعت می تواند شکوه آن لحظات را در خود بگنجاند و کدامین تقویم می تواند شوق آن لحظه دیدار را در خود ثبت کند.

در آستانه 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس با جمعی از آزادگان استان فارس دیدار نمود.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/5/26/141399_873.jpg

سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این نشست ضمن  تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و همچنین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: انقلاب که پیروز شد یک جمعیتی به امام بزرگوار لبیک گفتند، جنگ که شروع شد یک گزیده ای از جمعیتِ اول مجددا به امام (ره) لبیک گفتند، یعنی خالص تر شدند یعنی کوره هر چه داغ تر بشود، شرایط سخت تر می شود، جمعیتی که در کورۀ امتحان می مانند، سخت تر هستند.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/5/26/141389_367.jpg

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: حرفم این است، در میان جمعیت رزمندگان خط کِش نگذارید، جمعی از بچه ها شهید شدند، جمعی از بچه ها جانباز شدند، الان جانباز دو چشم نابینا داریم که یک روز هم اسارت نداشته است، ما الان بچه های شیمیایی داریم که بیست-سی سال است با کپسول تنفس می کنند، جانبازی داریم که بیست-سی سال است روی ویلچیر است، شما هم آزاده هستید، ما نباید در بین خانواده ای که امام (ره) را نصرت نمودند خط کِش بگذاریم.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: جنگ که شروع شد جمعیتی آمدند، یکی تا آخر جنگ ایستاد، یکی اسیر شد، یکی شهید شد، یکی جانباز شد، بعضی از بچه های ما هنوز مفقود هستند، خدا به داد دل پدران و مادران این ها برسد، برادران خیلی باید مراقبت کنیم، خیلی باید حواسمان به خودمان باشد که معرکه را نبازیم، فکر کنیم چیزی در چنته داریم اما در آخرت بگویند داشتی اما باختی، من اول به خودم می گویم.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/5/26/141408_537.jpg

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه آن چیزی که به برکت اسلام، مکتب، قرآن، پیغمبر (ص) و ائمه (علیهم السلام) جمع نموده ایم مانند یک ظرف عسل است، گفت: البته عسل خراب نمی شود مگر آنکه بر روی آن سرکه بریزیم؛ اینکه چیزی در دلمان برای خودمان در نظر بگیریم، بگوییم من فلان هستم، این سرکه بر روی عسل است؛ کسانی بُرد می کنند که این سرمایه را حفظ می نمایند نظیر امثال آقای ابوترابی.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/5/26/141412_322.jpg

فرمانده سپاه فجر فارس در انتهای صحبت هایش گفت: برادران موضوع را از این دید ببینید، ما منتظر طلوعیم، سپیده زده است، مراقب باشیم در بین الطلوعین دچار خواب و غفلت نشویم. انقلاب اسلامی فجر صادق است، جنگ فجر صادق است، بچه های آزاده، بچه های شهید، بچه های جانباز جزء فجر صادق هستند، همت کنیم تا در آینده طلوع خورشید را ببینیم، این مهم است.

شرح تصویری این دیدار را اینجا ببینید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها