گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سپاه کربلا

بمناسبت 26 مردادماه سالروز ورود سر افرازانه اسوه های صبر و مقاومت آزادگان زندانهای بعث عراق در سالهای دفاع مقدس پاسداران و بسیجیان ستاد سپاه کربلا این روز را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۱۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴



خبرگزاری بسیج مازندران، در بیست وششمین روز مرداد سال69 پس از ماههای طولانی از پذیرش قطع نامه و توافقات تبادل اسراء گرچه ایران بسیار زودتر اقدام به عودت اسرا ی عراق کرده بود اما این کشور متخاصم که در تبادل اسرا چهره شیطانی برنقاب بست، بالاخره بر اثر فشارهای متعدد، تسلیم مجامع بین المللی شد و این ماجرایی شد که اولین گروه آزادگان از یوق ستم حزب بعث رهایی یافته و به میهن و آغوش باز ایرانیان غیور بازگشتند.

به همین مناسبت و گرامی داشت مجاهدت های عزیزان آزاده پاسداران و بسیجیان ولایتمدار و عزتخواه سپاه کربلا به یمن بازگشت و حضور قهرمانان دفاع مقدس از زندانها و شکنجه گاههای مخوف عراق پاسداران سپاه کربلا همچون سایر مردم و نهادهای ارزشی و قدر شناس این روز را گرامی داشته و مقام آزادگان را ارج نهادند.

سرهنگ پاسدار سید مهدی رضایی آزاده سرافراز و معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا در این برنامه با اشاره به چگونگی اسارت خود و همرزمانش با یاد سید آزادگان شهید ابوترابی فرد به ذکر خاطراتی از دوران شکنجه اسرای ایرانی در اردوگاههای عراق پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار