فرمانده سپاه لرستان:

دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی و تفرقه در بین ملت ایران است

فرمانده سپاه لرستان گفت: دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی و تفرقه در بین ملت ایران است
کد خبر: ۸۵۵۶۲۵۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در مراسم انس و مودت بازنشستگان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که با حضور 1000 نفر از پاسداران بازنشسته شهرستان خرم آباد برگزار شد، گفت:دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی و تفرقه در بین ملت ایران است.

وی افزود: خفتی که امروز آمریکا با تن دادن به مذاکرات و پذیرفتن حق هسته ای کشورمان آن را پذیرفته است نتیجه پایداری امنیت ملی توسط رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه در جلسه ای که اخیرا در راستای قانع کردن کنگره برای پذیرش توافق هسته ای با ایران برگزار شد آمریکاییها ناخواسته به این مساله که نمی توانند با توان دفاعی ایران مقابله کنند اعتراف کردند افزود: اعتراف به این ناتوانی نتیجه مقاومتی است که ملت ایران از خود نشان داده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با اقدامات هوشمندانه ای همچون نامگذاری سال به نام سال همدلی و همزبانی و همچنین طرح مساله نرمش قهرمانانه جلوی دو قطبی شدن جامعه را از طریق توافق هسته ای گرفت گفت: اگر مذاکرات هسته ای دستاوردی داشته است این دستاورد نتیجه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تلاش دولت های مختلف و مقاومت ملت ایران در مقابل تمام مشکلاتی است که در ایام تحریم ها تحمیل کرده اند.

کشکولی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند که در سال برگزاری انتخابات جامعه را به دو دسته موافقین و مخالفین برقراری رابطه با آمریکا تبدیل کند تصریح کرد: ملت ایران ملتی استکبارستیز هستند و هیچ گاه حاضر به تن دادن به رابطه با آمریکا نیستند.

وی با بیان اینکه امروز برخی ها می گویند دوران مقاومت به پایان رسیده است و الان زمان سازش است اظهار کرد: اینها انسان های کوتاه فکری هستند چون خود آمریکاییها معترف شده اند که به خاطر مقاومت ملت ایران تن به مذاکره و توافق داده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم در قبال برقراری ارتباط با امریکا به دو قطب موافق و مخالف تبدیل شود؛ چرا که این خواست دشمن است گفت: شرایط منطقه به گونه ای است که امروز اسرائیل محاصره است و پرده از چهره آل سعود برداشته شده به گونه ای که چهره این خاندان به عنوان خاندانی سفاک، واسط و متجاوز برای همگان آشکار شده است.

کشکولی اضافه کرد: امروز کشورهایی که خودشان داعش را خلق کردند جرات نمی کنند که بگویند در ایجاد این گروه تروریستی نقش دشته اند و این به دلیل پایداری ما بر گفتمان مقاومت است.

وی با بیان اینکه سلامت کاندیداهای انتخابات پیش رو از مسائل مهمی است که برای ملت ایران از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: باید کسانی به عنوان منتخبین مردم وارد مجلس شوند که انسان های پاکدستی باشند و بدنبال رانت خواری نباشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه سلامت انتخابات وظیفه ای است که متوجه دولت و شورای نگهبان است گفت: دشمن و ضد انقلاب برای رسیدن به اهداف خود به دنبال سوء استفاده از قشر خاکستری جامعه در انتخابات است.

کشکولی در ادامه ضمن انتقاد از کسای که می گویند به دلیل کم آبی نباید به کشت محصولات کشاورزی بپردازیم ادامه داد: اینها به جای ارائه راهکار برای استفاده بهینه از منابع آبی ارائه دهند اکنون که فرصت برای واردات کالا و اجناس خارجی فراهم شده است بحث واردات محصولات کشاورزی را مطرح می کنند.

وی رسیدگی به امورات بازنشستگان سپاه استان را از دغدغه های خود برشمرد و افزود: از زمان حضور خود در استان بیشترین جلساتی را که برگزار کرده ایم در خصوص بازنشستگان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای خدمت به بازنشستگان سپاه استان گفت: در این راستا پیگیر ورود به عرصه کشاورزی و دیگر عرصه ها هستیم.

ارسال نظرات