رئیس کانون بازنشستگان سپاه لرستان:

بانک اطلاعات فرزندان بازنشستگان سپاه با هدف اشتغالزایی ایجاد می شود

رئیس کانون بازنشستگان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بانک اطلاعات فرزندان بازنشستگان سپاه با هدف اشتغالزایی ایجاد می شود.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار علیشاهی در مرام انس و مودت بازنشستگان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که با حضور 1000 نفر از پاسداران بازنشسته شهرستان خرم آباد برگزار شد، گفت: بانک اطلاعات فرزندان بازنشستگان سپاه با هدف اشتغالزایی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه لرستان دارای سه هزار نفر پاسدار بازنشسته است که اگر بخواهیم برای هر یک از فرزندان آنان اشتغالزایی کنیم می بایست سه هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود افزود: متاسفانه آمار ایجاد شغل در استان پایین است؛ اما با این حال پیگیر هستیم که فرزندان بازنشستگان سپاه را چه در مجموعه سپاه و چه در مجموعه های خارج از سپاه جذب کنیم.

رئیس کانون بازنشستگان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه سپاه ارزش ویژه ای را برای بازنشستگان این ارگان قائل است گفت: سال گذشته 400 میلیون تومان هزینه برای بیماران صعب العلاج و همچنین بازنشستگانی که دارای مجروحیت جنگی هستند هزینه شده است.

علیشاهی اظهار کرد: در حال حاضر 800 نفر از بازنشستگان سپاه در نوبت وام هستند که اولویت پرداخت را به کسانی اختصاص داده ایم که تاکنون از تسهیلات استفاده نکرده اند.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم مسابقات ورزشی از قبیل دارت، طناب کشی و فوتسال با حضور بازنشستگان پاسدار شهرستان خرم آباد برگزار شد.

ارسال نظرات