خبرهای داغ:
در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و به همت پایگاه بسیج عدالت از جانباز آزاده مهرداد نشاط اصل رئیس شعبه 101 دادگستری شاهرود تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۰۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای عدالت دادگستری شهرستان شاهرود در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی طی مراسمی در محل نمازخانه دادگستری شهرستان شاهرود از آزاده سرافراز مهرداد نشاط اصل رئیس محترم شعبه 101 تقدیر شد.

در این مراسم فرمانده و دادستان شهرستان شاهرود ضمن عرض تبریک به مناسبت این روز اظهار کرد: آزادگان سفیران انقلاب در دوران اسارت و سند افتخار ، پایداری و صبر و استقامت این ملت و ایثار و از خود گذشتگی و شهدای زنده این انقلاب در دوران اسارت اند.

رجبی افزود: آزادگان با الگو گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) شکوه مقاومت و سرافرازی را در صحیفه درخشان انقلاب اسلامی ثبت کردند.

اکبریان ریاست دادگستری شهرستان شاهرود نیز درسخنانی از زحمات آزاده مهرداد نشاط تقدیر کرد.

گفتنی  است: جانباز آزاده مهرداد نشاط در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخت و در پایان با حضور ریاست دادگستری ، ریاست دادگاه انقلاب و همکاران محترم قضایی و اداری دادگستری و دادسرای شاهرود با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات آزاده سرافراز نشاط اصل قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها