خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

آزادگان برای تمام آزادی خواهان جهان الگو هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: آزادگان اسوه های صبر و استقامت هستند که به دلیل رفتار و منش اخلاقی خود در دوران اسارت برای تمام آزادیخواهان جهان الگو هستند.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۴۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
سرهنگ مسعود قنبری با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نجابت و از خودگذشتگی رزمندگان ایران را برگرفته از ایمان و تقوای آنان عنوان کرد.
وی افزود: آزادگان حماسه سازان ملت و نظام اسلامی هستند که سالها پس از تحمل و رنج و سختی فراوان سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند.
وی اظهارداشت: با گرامیداشت خاطره فداکاری های رزمندگان اسلام و آزادگان ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس در بین جوانان تبیین و نهادینه شود.
وی اظهار کرد: آزادگان در دوران اسارت هرگز آرمان های خود را نفی نکردند و به همین دلیل برای ما غرورآفرین و جاودانه هستند چرا که ذره ای از اعتقادات خود در تبعیت از ولایت فقیه و پاسداری از مرزهای اسلامی فاصله نگرفتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب اظهار کرد: ما به وجود آزادگان میهن اسلامی افتخار می کنیم زیرا آنها با صبر و استقامت احکام اسلامی را در زندان های دشمن زنده نگاه داشتند.
قنبری گفت: 26 مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردانی است که پس از تحمل سال‏ ها شکنجه و مشقت های فراوان با افتخار و عزتمندانه به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره قدرشناس زحمات آزادگان هستند افزود: مسوولان نیز باید برای حل مشکلات این قشر از جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 85 هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهید، 163 آزاده و840 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار