خبرهای داغ:

اهل بیت (ع) منبع کرامت هستند

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر گفت: همه اهل بیت (ع) منبع کرامت و خوبیها هستند.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۴۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام ایوب حیدری در مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت که با حضور بانوان این شهرستان در محل نمازخانه سپاه ناحیه روانسر برگزار شد افزود: خدمت به مردم، شاکر بودن در همه حال، حل مشکلات مردم قبل از درخواست و نادیده گرفتن خطای دیگران از شاخصه های انسانهای با کرامت است.
وی با بیان اینکه پوشش و حجاب برای زن عزت و زیبایی می آورد اظهار داشت: جلوه گری زن بیشتر برای خود او مضر است تا جامعه ای که در آن زندگی می کند.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر تصریح کرد: امروز شبکه های ماهواره ای و شبکه های به ظاهر اجتماعی بنیان خانواده ها را تهدید می کند و آنچه که لازم و ضروری است گسترش معرفت دینی در درون خانواده هاست.
معاون فرماندار روانسر نیز ضمن گرامیداشت این روز گفت: دهه کرامت یادآور تمام خوبی ها و مهربانی ها است.
بساطعلی نوری افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب پس از شکست در عرصه جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.
وی اضافه کرد: دشمن امروز با شکل های مختلف در درون خانواده ها نفوذ کرده که زنان ایران اسلامی باید در این راستا هوشیار باشند و از حریم خانواده ها پاسداری کنند.
فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز با بیان اینکه زن در جامعه اسلامی یک ارزش واقعی است افزود: اهل بیت (ع) بهترین الگوها برای زنان جامعه ما محسوب می شوند.
سرهنگ علی اصغر اله دانه گفت: بصیرت زنان مسلمان می تواند توطئه دشمنان اسلام را در زمینه تهاجم فرهنگی خنثی کند.
وی تاکید کرد: همه باید در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی کوشا باشیم.
ارسال نظرات